Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 30/09/2024

Office Assistant à Gent

Ben jij een administratieve duizendpoot en bied je graag ondersteuning? Solliciteer dan meteen voor deze allround job als Office Assistant in Gent! 

Jouw takenpakket als Office Assistant zal bestaan uit:

  • Je staat in voor de algemene kantoortaken (opvolgen algemene mailbox, eerstelijncontact voor de ledenadministratie, telefonisch en mailcontact met leden);

  • Je staat in voor het up-to-date houden van het Customer Relationship Management (CRM)-systeem;

  • Je ondersteunt de facturatie;

  • Je staat in voor de debiteuren- en crediteurenbeheer;

  • Je beheert de agenda van ledenconsulenten en helpt bij de voorbereiding van meetings.

  • Het takenpakket kan organische groeien naargelang interesses/vaardigheden.

Wat zoeken we in onze Office Assistant?

  • Je hebt enige affiniteit met een allround administratieve job;

  • Je communiceert op een zeer professionele manier in het Nederlands;

  • Je kan goed overweg met Office Pakketten;

  • Je bent communicatief en neemt het initiatief om nieuwe zaken te leren;

  • Je bezit idealiter een bachelordiploma en hebt 2 jaar ervaring in de administratieve of financiële sector. Voldoe je hier niet aan? Ook een mature schoolverlater kan in aanmerking komen!

Wat kan je verwachten als Office Assistant?

  • Een interim contract met optie vast;

  • Fulltime job (40-uren/week) of optie voor 4/5de  te werken (glijdende uren);

  • De mogelijkheid om 2 dagen per week aan telewerken te doen;

  • Extralegale voordelen: maaltijd- en ecocheques, eindejaarspremie, groeps-en hospitalisatieverzekering en vakantiegeld;

  • Verlofdagen: 20 + 12 ADV (Sluiten collectief tussen kerst & nieuw + nemen alle brugdagen).

  • Secteur: Autres

Je komt terecht in een middelgrote onderneming in Gent. Het bedrijf fungeert als netwerk voor kennisdeling en samenwerking binnen de vastgoedsector waarin zij werkzaam is. De werklocatie is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto.