Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 01/10/2024

HR Officer met thuiswerk à Aalst

Ben jij de HR Officer die wij zoeken? Je bent verantwoordelijk voor diverse taken binnen de HR – afdeling en speelt een cruciale rol in het ondersteunen van onze medewerkers en directie. Interesse? Solliciteer nu!

Hoe ziet jouw takenpakket eruit als HR Officer?

  • Je fungeert als aanspreekpunt, klankbord en als vertrouwenspersoon voor onze medewerkers
  • Je verzamelt en verwerkt de loonadministratie (samen) met het sociaal secretariaat
  • Je staat in voor de administratieve voorbereiding van de arbeidsovereenkomsten, documentatie en bijlagen
  • Je beheert de personeelsdossiers, inclusief het opvolgen van administratieve wijzigingen, ouderschapsverlof en tijdskrediet aanvragen
  • Je bereidt personeel gerelateerde rapportages om voor te leggen aan de directie
  • Je volgt en implementeert nieuwe wetgeving
  • Je beantwoordt loontechnische en administratieve vragen van medewerkers
  • Je adviseert over payroll gerelateerde onderwerpen en sociale wetgeving
  • Je ondersteunt het directie comité: notuleren bij meetings, plannen van zakenreizen en boeken van vluchten,…
  • Je onderhoudt werkinstructies en verbetert bestaande processen
  • Je plant en organiseert activiteiten
  • Je voert officemanagement taken uit zoals: plaatsen van bestellingen voor kantoormateriaal, het klaarzetten van zalen, ...
  • Je beheert het wagenpark, inclusief onderhoud en bandenwissel.

Wie zoeken wij als HR Officer met ervaring?

  • Als HR Officer heb je al +/- 3 à 5 jaar ervaring als HR Officer
  • Je hebt een stevige basiskennis van loonadministratie en sociale wetgeving
  • Je beschikt over sterke analytische vaardigheden voor rapportage
  • Je bent communicatief sterk vaardig en hands-on ingesteld
  • Je hebt een goede kennis van de gangbare MS Office pakketten
  • Je beschikt over een goede talenkennis van zowel het Nederlands als het Engels

Wat krijg je als HR Officer met ervaring?

  • Je wordt tewerkgesteld in een 3/5de of 4/5de stelsel (40-uren week)
  • Je hebt 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV – dagen
  • Als HR Officer met ervaring krijg je een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen
  • Je krijgt een bedrijfswagen aangeboden inclusief tankkaart
  • Je hebt glijdende werkuren er is mogelijkheid tot home – office
  • Secteur: Commerce de détail

Je komt terecht in de retailsector.

Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent! Interesse? Solliciteer dan nu!