étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 26/09/2024
Onze klant is op zoek naar een enthousiaste en georganiseerde Planner/Administratief assistent om hun team te versterken. In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het plannen van de activiteiten van de technici en fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en collega's.
- Je werkt nauw samen met de Contract Manager om wekelijks de planning van de technici op te stellen en zo een vlotte werking van de technische interventies te waarborgen;
- je maakt bestelbonnen aan en plaatst bestellingen voor onderdelen via het interne systeem van het bedrijf;
- je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorgt voor een klantgerichte en efficiënte service;
- je helpt bij het opstellen van wekelijkse, maandelijkse en/of driemaandelijkse contractuele rapporten en neemt af en toe deel aan vergaderingen met klanten.
- Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en kan goed plannen.
- Je bent een stressbestendige teamplayer.
- Je bent klantgericht en hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je werkt proactief en oplossingsgericht.
- Je hebt een eerste ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een technische omgeving.
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch team.
- Een aangename werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Je krijgt een mooie verloning, aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, laptop, GSM, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering.
- Je werkt in een 40-uren werkweek en beschikt naast de 20 legale verlofdagen over 12 extra ADV-dagen.
- Je werkt dagelijks van 8u tot 17u en krijgt 1u middagpauze.
- Na 6 maanden mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk per week.
- Regelmatige evaluaties om jouw leerproces onder de loep te nemen en eventuele noden te bespreken.
- Aanbieding van diverse opleidingen om nog beter te worden in je job.
Onze klant is gespecialiseerd in het beheer en onderhoud van multitechnische installaties.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.