étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 17/09/2024
Bright Plus, dat is al 15 jaar een Great Place to Work. Ons geheim? Simpel: bij ons ben je geen nummer, maar tel je volop mee. Zo geef je je job mee vorm, krijg je een onderscheidend loonpakket, heb je een goede werk-privébalans, en krijg je de kans om intern door te groeien. En dat allemaal in een kantoor in jouw buurt, omringd door gedreven collega’s.
Wat doe je als HR Consultant?
Bij de jobkandidaten in regio Aalst sta jij bekend als iemand die hen vlot in contact brengt met de juiste jobs in het juiste bedrijf. Jij weet immers wat beide partijen zoeken. Je begeleidt de jobkandidaten doorheen het hele wervings-, selectie- en opstarttraject.
Geen ervaring in hr? Geen probleem!
Bij Bright Plus krijg je begeleiding op maat en groei je stapsgewijs uit tot een talentvolle HR Consultant. Kortom, is er een culturele fit, dan volgt de rest doorgaans vanzelf.
Welke 5 eigenschappen maken van jou de ideale HR Consultant?
Wat bieden we onze HR Consultants?
Hier staat doorgaans een marktconform, competitief of aantrekkelijk loon. Maar wat betekent dat concreet? Dit is hoe Bright Plus Aalst voor een onderscheidende verloning en erkenning kiest:
Wie is Bright Plus?
Met 30 jaar ervaring op de teller zijn we de marktleider in het matchen van meertalige professionals met bedrijven op zoek naar talent. Ons betrouwbaar team van 90 hr-specialisten, verspreid over 16 kantoren in België, zorgt elke dag voor de echte ‘plus’. We kiezen daarbij resoluut voor een persoonlijke, open en professionele aanpak. En wie weet doen we dat binnenkort samen met jou.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.