étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 30/10/2024
Ben jij een administratieve held(in) met commerciële flair? Hou je van een veelzijdige job waar je geen nummertje bent, maar écht een verschil maakt? Dan ben jij de Commercieel Medewerker die we zoeken voor deze dynamische en internationale onderneming. Solliciteer nu voor de job in Rotselaar!
Wat ga je doen?
Als Commercieel Medewerker met een technische interesse, zal je een waardevolle schakel zijn in het bedrijf. Een paar highlights:
Je verwerkt binnenkomende orders; en je volgt de status op als een ware order-whisperer.
Je beheert documenten en rapporten vanuit het ERP-systeem.
Je helpt klanten via e-mail met onmisbare charme en klantvriendelijkheid.
Je optimaliseert processen, want eerlijk: wie houdt er nou niet van alles nóg slimmer en beter maken?
Af en toe spring je ook even in bij de productie of het magazijn. Je zal geen zware dozen moeten tillen.
Wat neem jij mee?
Een Bachelor in bijvoorbeeld Office Management of soortgelijke ervaring. Als je een geheim talent hebt voor administratie, horen we dat ook graag.
Je spreekt vloeiend Nederlands, bent aardig in Frans en Engels. Kennis van het Duits is een pluspunt maar zeker geen vereiste.
Excel en jij zijn dikke vrienden, en je weet hoe je een spreadsheet aanpakt.
Interesse in de technische sector is een pluspunt. Geen technisch wonder? Geen probleem! Enthousiasme, nauwkeurigheid, proactiviteit en inzet zijn belangrijker.
Wat krijg je als Commercieel Medewerker?
Een voltijdse job met veel autonomie en een vast contract.
39-urige werkweek met vroege vrijdagmiddagen. Weekend vibes vanaf 16:00 uur!
20 verlofdagen, en 6 ADV om je batterij op te laden. Tussen Kerst en Nieuwjaar is het bedrijf gesloten.
Een aantrekkelijk salaris en leuke extra’s zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, bedrijfswagen (of mobiliteitsbudget) en nog veel meer.
Binnen dit dynamisch en internationaal bedrijf te Rotselaar, vind je een klein maar hecht team. Samen zorgen dit team ervoor dat de boel op rolletjes loopt. Geen groot kantoor, maar wel een plek waar je veel verantwoordelijkheid krijgt en je stem écht telt.
Uitdaging? Helemaal! Binnen deze meer technische sector help je mee aan duurzaamheid in de wereld.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.