stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 10/04/2025
Ben jij een empathisch persoon met sterke administratieve vaardigheden? Wil je graag mee instaan voor het begeleiden van nabestaanden in een periode van verlies? Solliciteer dan voor de job als Administratief Bediende Uitvaart in Londerzeel!
Jouw belangrijkste taken Administratief Bediende Uitvaart:
Jouw kwaliteiten als Administratief Bediende Uitvaart:
Als Administratief Bediende Uitvaart, ontvangt je meteen een vast contract. Naast een aantrekkelijk salaris, krijg je ook volgende voordelen:
Op voltijdse basis doet deze organisatie 40u per week. Jij komt terecht in een deeltijdse job van 20u per week. Deze uren kan je flexibel invullen. Je moet bereid zijn om een aantal keer op een zaterdag te werken ( halve dag). Deze wordt uiteraard wel gerecupereerd. Je hebt recht op 16 vakantiedagen die je vrij kan opnemen.
Deze organisatie is een inovatief bedrijf actief in de uitvaartsector. Je komt terecht in een familiaal en menselijk bedrijf.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.