Ayda Moalemi, Marketing & PA
Lees Ayda's verhaal
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Onze grootste troef, dat is ons team! Bij Bright Plus werken stuk voor stuk getalenteerde en enthousiaste mensen die zich elke dag opnieuw met volle goesting inzetten voor onze klanten en kandidaten. Ja hoor, zelfs op maandag. Bovendien word je als werknemer bij Bright Plus geïnspireerd en gemotiveerd om een duurzame carrière uit te bouwen. Echt iets voor jou?
Voordelen
Samenwerken en collegialiteit staan bij Bright Plus centraal. Bij ons ben je geen nummer maar een gezicht, een individu, een persoon. Onze medewerkers zijn niet voor niets de ‘Plus’ in Bright Plus.
Samenwerken en collegialiteit staan bij Bright Plus centraal. Bij ons ben je geen nummer maar een gezicht, een individu, een persoon. Onze medewerkers zijn niet voor niets de ‘Plus’ in Bright Plus. Daarom start iedere week met een overleg samen met je team. In dit overleg worden alle violen gelijkgestemd, alle taken verdeeld om als team aan de resultaten van de week te werken.
Ondanks het harde werk, de uitdagende targets en de lat die we elke dag hoger leggen voor onszelf en ons team, voelt het vaak niet aan als werken. Het samenwerken met je collega’s die waarden als positivisme, professionalisme en prestatiegerichtheid even hoog in het vaandel dragen als jijzelf, maakt dat de dagen als het ware voorbij vliegen!
Bij Bright Plus is er altijd wel een reden om te vieren. Een teambuilding in de Ardennen, een waanzinnige kick-off, een gezellig etentje op restaurant, een online escape room, een zomerborrel met Outsourcing collega’s of een xmas cookie bake-off om de eindejaarsfeesten goed in te zetten. Zo doen we dat bij Bright Plus - een fijne en ongedwongen manier om elkaar beter te leren kennen in een ontspannen en gezellige setting.
Een marktconform loon inclusief bedrijfswagen en tankkaart, eco- en maaltijdcheques, anciënniteitsbeloningen, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering ... Dat mag je verwachten van jouw salarispakket bij Bright Plus. Daarnaast investeren we ook graag in nét dat tikkeltje meer.
Iedere dag helpen we mensen aan een nieuwe job. Een job die hen doet groeien en waar ze gelukkig van worden. En iedere dag bieden we organisaties ondersteuning. Ondersteuning waardoor ze nog beter presteren. Zo hebben wij een impact op het leven van honderden mensen. En daar worden wij gelukkig van.
Bright Plus gelooft in groei, zowel op persoonlijk als op professioneel vlak. We investeren dan ook volop in onze medewerkers: opleidingen, coaching, evaluatie- en feedbackmomenten, aandacht voor work-life balance, … We geven onze mensen voldoende kansen om zich te ontplooien en te groeien in hun functie.
Bright Plus kreeg al 10 keer de titel Best Workplace. Het geheim van onze 10 bekroningen? We zijn er rotsvast van overtuigd dat onze medewerkers de ‘Plus’ zijn in Bright Plus. We geven onze medewerkers de kans om zelf iets op poten te zetten. Zin voor initiatief, leiderschap en intrapreneurship zijn geen loze woorden bij Bright Plus! Bij ons werken alle collega’s echt mee aan een betere werkomgeving.
Reizen, quality time met je familie en vrienden of een hobby waar je energie uit put: het is cruciaal om jouw work-life balance goed te bewaren. Om je daarin te steunen, stellen we ons zo flexibel mogelijk op. Denk aan thuiswerken, een onverwacht dagje verlof of een aangepast werkregime.
Of het nu gaat om voordelig naar de film te gaan, (dag)uitstapjes doen aan verminderd tarief of een computer of smartphone kopen met fikse korting: we’ve got you covered! Hoe? Met ons eigen voordelenplatform!
Nog niet overtuigd? Ontdek de 10 redenen om bij Bright Plus te werken.
groeitraject
Overtuigd? Ontdek de interne vacatures bij Bright Plus.
bedrijfscultuur
Bij Bright Plus is het fijn werken
vacatures
Staat jouw functie er niet tussen?
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.