stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 14/04/2025
Kan jij verschillende ballen omhoog houden en kijk jij uit naar een nieuwe job boordevol variatie? Als Office Manager in Mechelen speel je een cruciale rol in deze dynamische organisatie. Solliciteer meteen!
Een greep uit jouw takenpakket:
Hierbij denk je ook na over procesoptimalisaties en sta je in nauw contact met je collega's.
Als Office manager krijg je een meteen een vast contract. Bovendien geniet je naast een aantrekkelijk salaris ook van volgende voordelen:
Je werkt doorgaans 40u per week, maar un juli en augustus werken ze slechts 38u. Hierbij geniet je van 20 + 10 ADV-dagen. Het bedrijf is collectief gesloten tussen Kerst & Nieuw om volop van de feestdagen te kunnen genieten. Je kan beginnen tussen 8u en 9u en je hebt de mogelijkheid om 2 dagen van thuis te werken. Als Office Manager werk je zeker 2 dagen per week in Mechelen. Verder ben je bereid om 1 dag per week naar het kantoor in Leuven te gaan.
Deze organisatie gelegen in Mechelen, is een sterk groeiend bedrijf dat actief is binnen de ICT. Je komt terecht in een dynamisch bedrijf met een familiale touch en waar teamspirit erg belangrijk is. Kernwaarden zoals open communicatie en het menselijk aspect spelen een grote rol in deze organisatie.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.