stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Zoek je een vaste of tijdelijke job die je uitdaagt en waarin je jezelf kan ontwikkelen? Heb je een goede talenkennis, zoek je werk in één van onze vakdomeinen en bulk je van de ambitie? Dan versnelt Bright Plus je carrière met jobs en opdrachten, loopbaanadvies en heel wat ontwikkelingsmogelijkheden.
vakdomeinen
Jij zorgt ervoor dat jouw personeel elke dag met een glimlach komt werken. Je selecteert en interviewt de juiste kandidaten. Daarnaast sta je in voor de loonadministratie en ben je mee verantwoordelijk voor het motiveren van het personeel.
Jij bent een kei in organiseren en zet de administratieve puntjes op de i. Je bent van alle markten thuis, biedt ondersteuning, streeft naar een vlotte werking van het kantoor en coördineert verschillende projecten en taken over de verschillende afdelingen heen.
Medewerkers in één van deze drie domeinen zijn communicatief sterk, hebben oog voor detail en uitstekende time management skills. Zo werk je binnen logistiek aan de coördinatie van transport en het verzorgen van contacten. Als facilities medewerker volg je onder meer de aankopen, catering, gebouwen en telefonie op. Kies je voor aankoop dan ondersteun en begeleid je de aankoopactiviteiten van een bedrijf.
Het creatieve én strategische meesterbrein achter tal van leuke campagnes, dat ben jij. Als marketing en communicatie medewerker ondersteun je zowel de online als offline strategie binnen de organisatie. Jij laat jouw creativiteit de vrije loop en geeft mee vorm aan de interne en externe communicatie en branding.
Verkoopcijfers die de hoogte ingaan, zo heb je het graag. Op de salesafdeling voel jij je als een vis in het water. Het takenpakket? Je werkt binnen de commerciële afdeling en bouwt steevast mee aan de klantenopvolging en -binding. Jij vormt de spil binnen de commerciële bedrijfsactiviteiten.
Jij zorgt ervoor dat jouw personeel elke dag met een glimlach komt werken. Je selecteert en interviewt de juiste kandidaten. Daarnaast sta je in voor de loonadministratie en ben je mee verantwoordelijk voor het motiveren van het personeel.
Jij bent een kei in organiseren en zet de administratieve puntjes op de i. Je bent van alle markten thuis, biedt ondersteuning, streeft naar een vlotte werking van het kantoor en coördineert verschillende projecten en taken over de verschillende afdelingen heen.
Medewerkers in één van deze drie domeinen zijn communicatief sterk, hebben oog voor detail en uitstekende time management skills. Zo werk je binnen logistiek aan de coördinatie van transport en het verzorgen van contacten. Als facilities medewerker volg je onder meer de aankopen, catering, gebouwen en telefonie op. Kies je voor aankoop dan ondersteun en begeleid je de aankoopactiviteiten van een bedrijf.
Het creatieve én strategische meesterbrein achter tal van leuke campagnes, dat ben jij. Als marketing en communicatie medewerker ondersteun je zowel de online als offline strategie binnen de organisatie. Jij laat jouw creativiteit de vrije loop en geeft mee vorm aan de interne en externe communicatie en branding.
Verkoopcijfers die de hoogte ingaan, zo heb je het graag. Op de salesafdeling voel jij je als een vis in het water. Het takenpakket? Je werkt binnen de commerciële afdeling en bouwt steevast mee aan de klantenopvolging en -binding. Jij vormt de spil binnen de commerciële bedrijfsactiviteiten.
aanbod
Bright Plus biedt zowel vaste als tijdelijke opdrachten aan. We bekijken samen met jou waar je drijfveren en ambities liggen en welke job het best bij je past. Het vinden van de juiste job heeft namelijk alles te maken met de manier waarop je wilt werken. Samen stippelen we je carrièrepad uit.
Kies je voor de flexibiliteit van uitzendwerk? Dat kan! Bij Bright Plus combineren we de voordelen en de flexibiliteit van tijdelijke jobs met de persoonlijke aanpak en professionalisme van onze werving & selectie diensten.
Je wilt stappen zetten in je carrière. Maar hoe begin je daar aan? Er zijn heel wat nieuwe jobs die je aanspreken, maar pas je wel in de bedrijfscultuur? Het vinden van de juiste job heeft namelijk alles te maken met de manier waarop jij wilt werken. Gelukkig begeleiden onze recruiters je van bij de intake tot je eerste werkdag!
Als Project Consultant bij Bright Plus kan je verantwoord jobhoppen. Je combineert de afwisseling van tijdelijke projecten met de voordelen en de zekerheid van een vast contract. Door projectmatig te werken, ontwikkel je in no-time je competenties, doe je bakken ervaring op en breid je je netwerk razendsnel uit. De talrijke leuke collega's en persoonlijke begeleiding krijg je er zomaar bij!
Ben jij een krak in talen met een eerste taal die verder reikt dan het Nederlands of Frans? Klop gerust eens aan bij International Talents, onze afdeling die zich speciaal richt op meertalige en anderstalige professionals.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.