Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 16/04/2025

Executive Assistant in Brussel

Ben jij een drietalige professional met een scherp oog voor detail en een passie voor organisatie? Heb je bovendien interesse in een job als Executive Assistant binnen een dynamisch advocatenkantoor in het hart van Brussel? Lees hieronder dan zeker even verder en solliciteer!

Hierbij jouw takenpakket:

  • Formateren van documenten en opstellen van brieven en stukkenbundels.
  • Bijhouden van timesheets en facturatie.
  • Maken van PowerPoint-presentaties.
  • Beheren van agenda en mailbox, en organiseren van meetings en vergaderruimtes.
  • Opvolgen van handtekeningen en openen van dossiers.

Zo ziet jouw profiel als Executive Assistant in Brussel eruit:

  • Je hebt Ervaring als assistent in een advocatenkantoor en bekend met de activiteiten en markten van een advocatenkantoor.
  • Je hebt perfecte kennis van IT online office tools zoals Office Pack.
  • Je spreekt vloeiend Frans, Nederlands en Engels.
  • Je bent zeer georganiseerd en begrijpt het belang van deadlines.
  • Je hebt een sterk gevoel voor service en vertrouwelijkheid. Je bent flexibel, werkt goed in een team en kunt zelfstandig werken. Daarnaast ben je proactief en in staat om meerdere taken tegelijk te beheren.

What's in it for you?

Je ontvangt een voltijds, vast contract van 38u. Naast je brutoloon, ontvang je nog een aantal extralegale voordelen, zoals:

  • Maaltijdcheques van €8 euro per dag
  • Ecocheques
  • Een uitstekende groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Maandelijkse onkostenvergoeding van €32
  • 20 verlofdagen
  • Volledige terugbetaling van je openbaar vervoerskosten
  • Je hebt de keuze om voltijds of deeltijds (80%) aan de slag te gaan
  • Sector: Advocaat / notaris

Het bedrijf is een dynamisch advocatenkantoor gespecialiseerd in ondernemingsrecht, met het hoofdkantoor in het hart van Brussel.