Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/03/2025

Administratief Bediende (18u) - Events in Brasschaat

Ben jij op zoek naar een deeltijdse rol in een boeiende organisatie? Stop met scrollen en solliciteer nu voor deze afwisselende administratief bediende rol met focus op hospitality en events. Deze job is gelegen in Brasschaat!

Je takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Je beheert dagelijks de administratie, in tandem met de general manager.
  • Je rapporteert en verwerkt facturatie/bestellingen.
  • Je zorgt voor CRM updates en algemene communicatie.
  • Je zorgt voor de voorbereiding van evenementen van A tot Z ( e-mailings, registraties beheren, rapportering, communicatie, assistentie,…).
  • Je beheert marketingmaterialen voor evenementen, zoals badges voor genodigden, samen met drukkers.
  • Je zoekt en selecteert relevante sprekers voor onze evenementen. Je stelt kwalitatieve nieuwsbrieven op voor onze klanten en creëert impactvolle marketing e-mails via Salesforce software.
  • Je ontwikkelt relevante content, om het merk te versterken. Je onderhoudt ook de website zodat deze up-to-date blijft.

Over welke eigenschappen beschikt deze Administratief Bediende?

  • Je hebt een bachelordiploma op zak of bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt al eerder gewerkt als administratief bediende, office assistant of management assistant.
  • Je bent communicatief sterk en je hebt een uitstekende beheersing van de Engelse taal zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je hebt een doorgedreven kennis van het MS Office-pakket en je kan goed overweg met LinkedIn.
  • Je kan zelfstandig werken en je bent proactief en flexibel.
  • Je hebt een grote affiniteit met hospitality en bent zeer service-minded.

What's in it for you als Administratief Bediende? 

  • Je komt terecht in een kleine organisatie die internationaal actief is.
  • Je krijgt de kans om dé sparringspartner te zijn van de general manager.
  • Het gaat om een vaste job op parttime basis. Je werkt 18u per week. De invulling is samen te bespreken. 
  • Naast het brutoloon ontvang je maaltijdcheques en woon-werkverkeer.
  • Het bedrijf is gevestigd in Antwerpen-Noord en is vlot te bereiken met het openbaar vervoer.
  • Sector: Advocaat / notaris

Het is een bedrijf met internationale contacten.