stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 19/03/2025
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor kwaliteit en voedselveiligheid? Dan is deze job als Administratief Bediende Kwaliteit in Antwerpen helemaal voor jou! Je zorgt ervoor dat alles vlot verloopt. Solliciteer snel.
Je beheert en volgt het kwaliteitshandboek op. Je monitort bedrijfsprocessen en ziet toe op HACCP-regelgeving.
Je coördineert en begeleidt externe audits. Je analyseert ook klachten en implementeert verbeteracties.
Je sensibiliseert collega’s rond voedselveiligheid en kwaliteit. Je voert ook staalnames en swabs uit voor labonderzoek.
Je berekent kortingen en volgt foodservice-gerelateerde klachten op.
Je organiseert en beheert de stock en bestellingen van werkkleding voor de arbeiders. Je beheert ook de verdeling van lockers.
Je hebt affiniteit met kwaliteitsbeheer en voedselveiligheid.
Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en oplossingsgericht
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent ook stressbestendig, resultaatgericht en planmatig ingesteld.
Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands. Daarnaast heb je ook een goede kennis van het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
Je hebt sterke administratieve vaardigheden en oog voor detail.
Je komt terecht in een zeer fijne omgeving waarin er zeker ruimte is voor groei.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.