stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 25/10/2024
Ben jij op zoek naar een uitdagende functie in een zeer mooi bedrijf dat een unicum is in zijn sector? Heb jij affiniteit met de medische wereld en een vlotte kennis van de Engelse taal? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou!
Als Medical Back Office Assistant speel je een cruciale rol binnen ons team. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Planning en Coördinatie: Je maakt de planning op en zorgt ervoor dat alle werkzaamheden intern vlekkeloos verlopen.
Klantencontacten: Je onderhoudt contacten met medici en zorgt voor een uitstekende communicatie en dienstverlening.
Procesoptimalisatie: Je bekijkt interne processen kritisch en stelt verbeteringen voor waar mogelijk.
Interne Schakel: Je fungeert als spilfiguur tussen de Customer Support Manager en de back office administratie, waardoor je zorgt voor een efficiënte informatiestroom en samenwerking.
Diploma en ervaring: Je behaalde een bachelor diploma en hebt al enkele jaren ervaring binnen Customer Service.
Talenkennis: Naast een perfecte kennis van het Nederlands heb je een vlotte kennis van het Engels in woord en geschrift.
Affiniteit met de Medische Wereld: Je hebt een sterke affiniteit met de medische sector en bij voorkeur een eerste ervaring hierin.
Communicatief en Proactief: Je bent communicatief sterk, klantgericht en denkt graag mee over procesverbeteringen.
Teamspeler: Je kan goed samenwerken en neemt graag een centrale rol op binnen het team.
Doorgroeimogelijkheden: Een functie met doorgroeipotentieel binnen een dynamisch en innovatief bedrijf.
Inspirerende, moderne Werkomgeving: Werken in een uniek bedrijf dat vooroploopt in zijn sector.
Persoonlijke Ontwikkeling: Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
Een Voltijds Contract (4/5e niet mogelijk), mooi salarispakket, extra ADV dagen en mogelijkheid tot opnemen van overuren voor een fijne work-life balans!
Met deze vacature hopen we een enthousiaste en gedreven professional te vinden die het team van dit bedrijf komt versterken en bijdraagt aan hun missie om de medische wereld te verbeteren.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.