Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/12/2024

Allround Administratief Bediende in Heist-op-den-berg

Woon jij in de regio van Heist-op-den-Berg en op zoek naar een servicegerichte job? Als Allround Administratief Bediende krijg je verschillende verantwoordelijkheden. Solliciteer meteen!

Jouw takenpakket als Allround Administratief Bediende:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via mail en telefoon 
  • Je beheert de verkoopadministratie tot in de puntjes
  • Je verwerkt bestellingen en de facturatie 
  • Bij eventuele problemen bied je de juist oplossing op een servicegerichte manier
  • Je zorgt voor een correcte voorraadadministratie en beheert de website
  • Je bent sterk in zowel het Nederlands als het Frans
  • Je hebt ervaring in een administratieve job
  • Door jouw digitale skills ben je snel weg met nieuwe softwaresystemen
  • Je bent servicegericht en stelt je zowel behulpzaam op naar klanten als collega's
  • Je beschikt over een probleemoplossend denkvermogen en een open mindset

Als Allround Administratief Bediende ontvang je een vast contract na een geslaagde interimperiode. Hierbij ontvang je een mooi loon met en volgende voordelen:

  • Ecocheques
  • Hospitalisatieverzekering (vanaf vaste aanwerving)
  • 13de maand
  • Onkostenvergoeding bij eventuele verplaatsingen

In deze job zal je voltijds werken in een 40-uren week. De werkuren zijn van 8u30 tot 17u. Bovenop jouw wettelijke vakantiedagen ontvang je 12 ADV-dagen die je vrij kan inzetten.    

  • Sector: Andere

Het bedrijf is gesitueerd in Heist-op-den-Berg en is actief in de distributie van hoogstaande voedingssupplementen. Kwaliteit, klantentevredenheid en dynamisme staan hier centraal. Je komt terecht in een bedrijf met meer dan 20 jaar ervaring, dat sterk aan het groeien is. Wil jij graag deel uitmaken van dit groeiverhaal?