event
Meet & Greet Roeselare 28 november
Roeselare
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Nieuwe opdrachten vinden als freelancer hoort erbij. Maar in die zoektocht sta jij er niet alleen voor. Via de My Bright Plus-app ondersteunt Bright Plus je van A tot Z bij je professionele ondernemingen. Nog eenvoudiger, transparanter en completer vanaf januari trouwens, want dan krijgt de handige tool voor freelancers nieuwe functionaliteiten.
Als zelfstandige kruipt er heel wat tijd in je administratie. En niemand weet het beter dan een freelancer: time is money. Daarom vereenvoudigt de My Bright Plus-app die papiermolen door je volledige administratie te verzamelen op één plek op je smartphone of tablet, die je bovendien met een paar simpele kliks kan raadplegen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan je uurrooster, je agenda of je facturatie.
Dat je hele administratie handig gebundeld zit op één digitale plek, is niet het enige wat My Bright Plus jou te bieden heeft. De app zorgt ook voor meer transparantie. Je wordt namelijk in real time op de hoogte gehouden van de voortgang van je planning, facturatie en uitbetaling. Via notificaties laat de app je bijvoorbeeld weten wanneer je een factuur kan opmaken, of die factuur goed ontvangen werd en wanneer ze klaar staat voor uitbetaling.
Lees ook: Tips voor jouw freelance administratie
Niet alleen je administratie verloopt voortaan een stuk eenvoudiger. Ook het vinden van opdrachten die op je lijf zijn geschreven, wordt kinderspel dankzij My Bright Plus. Nadat je eenmalig je profiel hebt ingesteld en je specifieke voorkeuren hebt ingegeven, synchroniseert de app dat profiel met de vacatures in onze database.
Zo kan de app de allerbeste matches op maat maken, op basis van jouw noden en verlangens, zoals locatie, type job, tarieven, opleiding en werkervaring. Heb je een match gevonden? Dan houdt de app je onmiddellijk op de hoogte. Zo hoef jij geen tijd meer te verspillen met door vacatures scrollen die helemaal niet zijn wat je zoekt.
Match gemaakt? Dan gaat de app zelfs nog een stapje verder. Dankzij My Bright Plus hoef jij niets eens meer tijd te spenderen aan het inplannen van sollicitaties. Dat doet het team van Bright Plus gewoon voor jou. Via notificaties in de app houden zij je op de hoogte wanneer je geselecteerd bent voor een gesprek, waar en wanneer dat gesprek zal plaatsvinden en met wie. Daarenboven synchroniseert de app al die informatie meteen met de ingebouwde kalenderfunctie. Zo weet jij in één klik waar, wanneer en met wie jij een afspraak hebt om kennis te maken.
Kon je de opdracht verzilveren? Dan draagt de app ook de laatste praktische loodjes voor jou. Zo krijg je opnieuw een update die je meedeelt waar en wanneer jij mag opstarten en wie voortaan jouw contactpersoon zal zijn bij je nieuwe opdrachtgever.
Zo’n app die echt alles kan, wat wil een freelancer nog meer? Wel, ook daar hebben wij bij Bright Plus het antwoord op: de menselijke touch. Want hoewel My Bright Plus jouw professionele leven als freelancer met een paar kliks stukken eenvoudiger maakt, blijft voor ons het menselijke aspect centraal staan.
Daarom zet Bright Plus voortdurend in op jouw user experience en bevragen we onze freelancers regelmatig, om zo de app steeds up-to-date te houden en te laten inspelen op jouw voorkeuren en noden.
Vraagje of bedenking? Dan staan we meteen paraat om naar je te luisteren en je te helpen. Want hoe handig zo’n app ook is, sommige dingen laten we nu eenmaal liever niet over aan een online tool. Zo willen we jou de beste service bieden, steeds op jouw maat.
Wil jij jouw administratie vereenvoudigen of kijk je uit naar nieuwe opdrachten? Download dan gratis onze My Bright Plus-app, we staan graag voor je klaar.
Boeiend artikel?
Deel het met je vrienden
Freelance werken
Waarom sterke klantrelaties cruciaal zijn voor freelancers
2 min. leestijd
Freelance werken
8 essentiële vaardigheden voor een freelancer
2 min. leestijd
Freelance werken
Hoe maak je een business plan als freelancer?
2 min. leestijd
Freelance werken
Tijdelijke jobs: wat zijn de mogelijkheden?
2 min. leestijd
event
Roeselare
event
Roeselare
event
event
Roeselare
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.