Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 07/11/2024

Administratief Bediende Parttime (20u) in Wijnegem

In deze job als administratief bediende op de inkoopafdeling heb je een brede waaier van taken. Dit gaat van het plaatsen van een order, tot de facturatie. Dit doe je steeds met een klantvriendelijke aanpak.

Een blik op het takenpakket:

  • Je plaatst bestellingen en maakt overeenkomsten op.
  • Je volgt de bevestigingen op en stuurt hierbij bevestigingen.
  • Je controleert en boekt de facturen van de leveringen in.
  • Je communiceert duidelijk over leveringen en facturen.
  • Je houdt wijzigingen bij en verwerkt deze in Excel.
  • Je bent het aanspreekpunt voor leveranciers bij herinneringen en vragen.
  • Je werkt nauw samen met de financiële afdelingen om voorschotten en kortingen voor te bereiden.
  • Je hebt geen moeite met administratief werk en gaat vlot en nauwkeurig te werk.
  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige rol als Administratief Bediende, Administratief Bediende - Inkoop, Inkoper of Aankoper.
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Engels.
  • Je bent flexibel en kan zowel zelfstandig als in team perfect werk leveren.
  • De Microsoft Office programma’s (Excel, Word, Outlook,…) hebben geen geheimen voor jou. 
  • Je hebt al eens gewerkt met ERP systemen.
  • Je werkt 20u per week, bij voorkeur 4u per dag.
  • Je hebt glijdende werkuren die je bespreekt met je team. 
  • Je komt terecht in een stabiel en innoverend bedrijf met baanbrekende producten.
  • Je krijgt een plekje in een warm team dat je met open armen ontvangt en zal opleiden.
  • Naast een aantrekkelijk salaris, ontvang je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en verzekeringen.
  • Er is een parking voor de deur. 
  • Sector: Andere
  • Je komt terecht in een stabiel en innoverend bedrijf met baanbrekende producten.

  •