stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 23/10/2024
Ben jij een gedreven Administratief Medewerker Supply Chain met oog voor detail en een klantgerichte aanpak? Heb je ervaring met SAP of ander ERP-systeem en hou je van het oplossen van problemen? Dan zoeken we jou voor deze job! Solliciteer nu en kom terecht in een internationaal bedrijf te Tienen.
In deze veelzijdige rol als Administratief Medewerker Supply Chain ondersteun je de supply chain en verkoopafdeling. Je beheert klantgegevens, je verwerkt inkooporders en je regelt exportdocumenten. Je bent een belangrijke schakel tussen klanten, logistieke partners en interne teams. Je zorgt voor een vlotte afhandeling van bestellingen en facturatie. Daarnaast speelt deze Administratief Medewerker Supply Chain een sleutelrol in het oplossen van klachten en het verbeteren van leveringen.
Jouw taken als Administratief Medewerker Supply Chain:
De ideale Administratief Medewerker Supply Chain kan volgende zeker voorleggen:
Wat bieden wij?
Waar kom je terecht?
Dit internationaal bedrijf, gevestigd in Tienen, is een toonaangevende producent van ingrediënten die worden gebruikt in voeding en dranken. Hun specialiteit ligt in de productie van ingrediënten die bijdragen aan een gezondere levensstijl, zoals vezels en suikersubstituten. Het bedrijf heeft een lange geschiedenis en staat bekend om zijn hoogwaardige producten en klantgerichte aanpak.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.