Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 09/10/2024

Administratief Medewerker in Leuven

Ben jij de Administratief Medewerker die geen poststuk laat liggen en geen e-mail laat ontsnappen? Kan jij met een glimlach schakelen tussen telefoons, agenda's en mailbox zonder een spoedzitting te missen? Dan ben jij de persoon voor deze job in een advoctantkantoor in Leuven! Solliciteer nu!

Jouw takenpakket als Administratief Medewerker (afwisselend en nooit saai!):

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de cliënten, zowel telefonisch als aan het onthaal. Glimlach inbegrepen!
  • Je beheert de centrale mailbox alsof het je eigen postvak is. Je filtert, sorteert en zorgt dat geen enkele belangrijke zitting over het hoofd wordt gezien.
  • Post verwerken? Jij draait er je hand niet voor om – inkomend, uitgaand, alles komt netjes op z’n plek.
  • Je houdt de agenda’s van de advocaten strak in de hand, zodat niemand een afspraak of zitting mist. Het gehele advocatenkantoor kan met een gerust hart vertrouwen op jouw agenda-beheerskills!
  • Administratieve taken zoals kopiëren, scannen en het uittypen van dictaten. Ook zal je juridische dossiers en stukbundels vervolledigen. Dit alles is voor jou een fluitje van een cent.

Wat vragen we van jou?

  • Een diploma Bachelor Office Management is geen must. Een schat aan ervaring volstaat ook, waardoor je net zo goed bent als iemand met een diploma.
  • MS Office kent voor een Administratief Medewerker geen geheimen, en ook ZIP-bestanden maken je niet zenuwachtig.
  • Talenkennis? Nederlands: top! Frans en Engels: dat komt ook best goed van pas.
  • Je bent ordelijk, nauwkeurig en stressbestendig (ja, zelfs als de rechtbank je mailt met een dringende deadline).
  • Een positieve instelling, hands-on mentaliteit, en vriendelijk zijn… klinkt dit als jij? Dan moeten we praten!

Wat bieden wij jou als Administratief Medewerker?

  • Een voltijdse job van 36,5 uur per week met een vast uurrooster (vrijdag stop je een uurtje eerder – yes!) en een vast contract
  • Een aantrekkelijk loon, maaltijdcheques van €8 per dag en een goede terugbetaling van je openbaar vervoer.
  • Extra voordelen: een parkeerplek vlakbij het kantoor, maar helaas geen thuiswerk (want we kunnen je glimlach hier niet missen!).
  • 20 dagen vakantie om volledig te ontspannen.
  • Sector: Advocaat / notaris

Waar kom je terecht?

Dit advocatenkantoor in Leuven is opgericht in 1978. Wat begon als een éénmanskantoor is nu een team van een tiental advocaten en enkele administratieve topkrachten.