stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 17/10/2024
Ben jij iemand die graag zelfstandig werkt en communicatief sterk is? Dan is deze job als Inkoop Supply Chain in Halen perfect voor jou! Solliciteer vandaag en word onderdeel van een hecht en positief ingesteld team.
Hoe ziet jouw takenpakket als Inkoop Supply Chain eruit?
Stockbeheer: Je plant voorraadniveaus in op basis van orders.
Orderplanning: Je zorgt voor een optimale planning van bestellingen en leveringen en zorgt ervoor dat deadlines gehaald worden.
Aankoop: Je koopt productie- en niet-productiegerelateerde artikelen aan. Dit kan gaan van grondstoffen tot verpakkingsmateriaal en marketingproducten. Je volgt zelfstandig de bestellingen op en verwerkt orderbevestigingen, leveringen en facturen.
Projectondersteuning: Naast je reguliere taken ondersteun je projecten zoals de uitbreiding van onze opslagfaciliteiten.
Communicatie: Je onderhoudt nauw contact met zowel interne afdelingen (zoals productie, logistiek en marketing) als externe leveranciers.
Wat maakt van jou de perfecte Inkoop Supply Chain?
Je kan goed omgaan met veranderingen en voelt je comfortabel in een omgeving die volop in beweging is.
Je bent proactief en denkt mee over procesverbeteringen en oplossingen voor operationele uitdagingen.
Je hebt ervaring in een productieomgeving, ofwel in planning of aankoop.
Je hebt een goede kennis van Microsoft Office, vooral Excel, en ervaring met ERP-systemen (bijvoorbeeld JD Edwards).
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels. Kennis van andere talen is een pluspunt.
Waarom kiezen voor deze job?
Na een inwerkperiode is er de mogelijkheid om één dag per week van thuis uit te werken.
Deze vacature bied je een fulltime positie aan van 40 uur per week, inclusief 12 ADV-dagen.
Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, fietsleasing, groepsverzekering, en 2 extra vakantiedagen.
Dit familiaal bedrijf in een internationale context is gelegen in een landelijke en filevrije omgeving . Dit bedrijf is actief in de bouw- en industriesector. Kwaliteit, verantwoordelijkheid en persoonlijke ontwikkeling staan hier voorop.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.