Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 20/09/2024

Management Assistant in Leuven

Ben jij een organisatietalent dat houdt van afwisseling en uitdaging? Voel je je thuis in een academische omgeving waar vernieuwing en samenwerking centraal staan? Dan is deze job als Management Assistant in Leuven je op het lijf geschreven! Je ondersteunt bij een breed scala aan taken. Kom werken in een stimulerende omgeving waar jouw inzet het verschil maakt!

Wat ga je doen?

Als Management Assistant ben je de spil in deze organisatie. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en biedt ondersteuning waar nodig. Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:

  • Je beheert verschillende agenda’s en zorgt voor een vlekkeloze planning van meetings, seminars en evenementen.
  • Je coördineert internationale reizen: van het boeken van vluchten en hotels tot het regelen van beursdeelnames en transfers. Jij zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is.
  • Je ontvangt bezoekers met een warm welkom en verzorgt de logistiek van hun verblijf en afspraken.
  • Je ondersteunt op administratief vlak. Zo verwerk je bestellingen voor benodigdhende. Je handelt onkostennota's af. Je maakt rapporten op. Je monitort het budget. Je beheert de website en databases. Enzovoort...

Kortom, jij bent degene die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt. Je signaleert waar hulp nodig is en neemt proactief initiatief.

Wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar een administratieve Management Assistant die zich herkent in het volgende profiel:

  • Ervaring en niveau: je hebt een zeer goed niveau van het Engels en Nederlands. Ook weet je hoe in een dynamische omgeving te schakelen. En, heb je een goede kennis van het MS Office pakket; kennis van SAP is een plus.
  • Sterke organisatorische vaardigheden: je bent een multitasker die snel kan schakelen tussen verschillende groepen, taken en prioriteiten.
  • Proactieve instelling: je neemt initiatief en vindt zelf oplossingen voordat problemen ontstaan.
  • Rustig onder druk: je behoudt kalmte, zelfs als er veel op je bord ligt.
  • Ervaring in de academische wereld of affiniteit daarmee is een pluspunt.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende voltijdse job (40 uur/week) of een 80% tewerkstelling, afhankelijk van je voorkeur. Dit met een vast contract.
  • Glijdend uurrooster met flexibele starttijden tussen 8u en 9u.
  • 12 extra verlofdagen (ADV) boven op het standaard verlofpakket.
  • Mogelijkheid tot thuiswerk (maximum 1 dag per week na de inwerkperiode).
  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen. Je kan rekenen op een hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, goedkope maaltijden in het bedrijfsrestaurant. Net als een terugbetaling van jouw verplaatsing met het openbaar vervoer of een fietsvergoeding. Maak zeker ook gebruikt van de mogelijkheid tot een fietslease. En nog veel meer...
  • Sector: Medisch / paramedisch

Over jouw mogelijke werkplaats.

Als Management Assistant kom je terecht in een dynamisch onderzoekscentrum, bestaande uit verschillende onderzoeksgroepen. Dit alles leidt tot een levendige en inspirerende werkomgeving. Het team bestaat voornamelijk uit toonaangevende wetenschappers die zich inzetten voor baanbrekend medisch onderzoek.