Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 21/08/2024

HR Administrator met 4 dagen thuiswerk in Machelen (vl.br.)

Ben je opzoek naar een leuke funtie als HR Administrator? Solliciteer dan nu voor deze job in Machelen. Je hebt de mogelijkheid om 4 dagen vanuit thuis te werken.

Wat is het takenpakket?

  • Je staat in voor het beheer van de administratie van het personeel;
  • Je bent het aanspreekpunt voor je collega-medewerkers in verband met hun personeelsdossier, vakantie, sociale documenten, loopbaanonderbrekingen;
  • Je beheert de afwezigheden  en de tijdregistratiesystemen;
  • Ook vul je de nodige sociale documenten in( C4, mutualiteit,...).

Naar wie zijn we opzoek?

  • Je hebt een aantal jaar ervaring in HR-administratie;
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en een goede kennis Frans;
  • Je hebt kennis van de Belgische sociale wetgeving;
  • Met MS Office kan je vlot overweg;
  • Nauwkeurig en georganiseerd te werk gaan is geen probleem voor jou.

Wat mag je verwachten als HR Administrator?

  • Een vast contract;
  • Groepsverzekering,
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Maaltijdcheques;
  • Ecocheques;
  • CAO 90 bonus;
  • Gsm abonnement;
  • Forfaitaire onkostenvergoeding van €150 euro;
  • 32 dagen verlof;
  • 4 dagen thuiswerk. 

Het bedrijf is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Verder is de opstart mogelijk tussen 8 en 9u30.

 

 

  • Sector: Callcenter

Het bedrijf is een wereldwijde speler die een uitmutende en authentieke klantenervaring creëert door gebruik te maken van verschillende communicatiekanalen.