Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 18/02/2025

Administratief Logistiek Medewerker à Sint-michiels

Ben jij planmatig sterk en proactief ingesteld? Dan is de job als Administratief Logistiek Medewerker in Brugge iets voor jou! Je komt terecht in een groeiende KMO met een aangename werksfeer. Solliciteer nu!

Als Administratief Logistiek Bediende sta je in voor de nauwgezette planning van de bestelde installaties door klanten:

  • Na ontvangst van de orderbevestigingen maak je een eerste planning op in samenspraak met de installateurs en de klant. 
  • Bij wijzigingen in de planning schakel je snel om oplossingen te voorzien, in contact met de installateurs, productie en de klanten. 
  • Je controleert de pakbonnen en staat in nauw contact met het magazijn om na te zien of alle bestellingen werden geleverd.
  • Je communiceert proactief met de installateurs en de klanten bij de opvolging van de leveringen en installatie.
  • Na de plaatsing bij de klant controleer je de werkfiches en verwerk je alles nauwgezet in het ERP-systeem.

Je staat daarnaast ook in voor een vlotte naservice bij herstelling of als er nog een extra onderdeel besteld moet worden.

Wat wordt er verwacht van jou in de job als Administratief Logistiek Medewerker? 

  • Je bewaart vlot het overzicht in een afwisselend takenpakket. 
  • Je kan je prioriteiten stellen en gaat proactief te werk waar nodig. 
  • Je communiceert perfect in het Nederlands en kan je goed uitdrukken in het Frans. 
  • Je hebt een goede kennis van MS Office en leert vlot nieuwe programma's aan. 

Als Administratief Logistiek Medewerker ga je voltijds aan de slag. Je start op met een interimperiode van 6 maanden en gaat daarna vast in dienst bij het bedrijf. 

Wat mag je nog verwachten? 

  • Je werkt 40 uren per week, van maandag tot en met vrijdag vanaf 8u30 tot 17u30. 
  • Naast een marktconform loon krijg je maaltijdcheques. Een onkostenvergoeding is optioneel. 
  • Een bedrijfswagen is bespreekbaar. 
  • Je hebt recht op 32 dagen verlof. 
  • Je volgt het collectief bouwverlof: 3 weken in de zomer, 2 weken tijdens de kerstperiode, 1 week met Pasen op de brugdagen. Afwijkingen hierop zijn bespreekbaar. 
  • Thuiswerk is occasioneel mogelijk.
  • Secteur: Construction

Je komt terecht bij een groeiend bedrijf actief in de bouwsector. Ze spelen in op verschillende markten waardoor er altijd voldoende werkzekerheid is en je jezelf verder kan ontwikkelen in het bedrijf. 

Is deze job als Administratief Logistiek Medewerker in Brugge iets voor jou? Solliciteer snel via de sollicitatielink!