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Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 17/12/2024
Houd jij van een allround administratief takenpakket binnen een maatschappelijke relevante organisatie? Dan is deze job als Office Assistant in Herentals jouw ding. Je zal hier jouw nauwkeurigheid en proactieve instelling enorm in de verf kunnen zetten! Lees even verder.
Je verzorgt de administratieve flow van de verschillende projecten binnen de dienst Patrimonium van aanvraag tot uitvoering. Dit binnen een open omgeving waar jij echt het verschil kan maken.
Een greep uit jouw takenpakket:
Zie jij jezelf als de geschikte Office Assistant voor deze organisatie?
Je hebt een bachelordenkniveau en hebt reeds een eerste administratieve ervaring achter de rug. Je bent communicatief en planmatig sterk en bent iemand die beschikt over een goed organisatievermogen. Verder ben je gezond gedreven en administratief nauwkeurig. Voel je je ook thuis in het standaard Microsoft Office pakket? Ideaal!
Wat mag je verwachten voor jouw inzet als Office Assistant?
Je komt terecht bij een maatschappelijk relevantie organisatie in Geel. Zij zijn actief in sociale huisvesting, zowel in het verhuren als het onderhoud hiervan. Je mag erop rekenen dat je betrokken wordt in de lopende zaken en terecht komt in een levendige, mensgerichte omgeving waar je kan rekenen op de nodige ondersteuning van je collega’s en waar ook de andere teams voor jou klaarstaan bij vragen.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
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