étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 17/12/2024
Als HR Business Partner kan je werken vanuit ons kantoor in Mechelen. Je verplaatst je ook naar andere kantoren. Variatie staat centraal in deze job. Solliciteer meteen!
In jouw rol als HR Business Partner sta je in voor verschillende domeinen binnen HR:
1/ Soft HR:
2/ HR admin & hard HR:
Jouw kwaliteiten als HR Business Partner:
Wat bieden we onze HR Business Partner?
Werklocatie - Onze kantoren zijn nationaal verspreid. Dit kan dus besproken worden afhankelijk van jouw woonplaats.
Optimalisering loon – Via benchmarking garanderen we een mooi brutoloon. Bovendien mag je rekenen op een interessant bonussysteem om je netto inkomen te verbeteren.
Extralegale voordelen – Naast verschillende mobiliteitsopties (zoals een bedrijfswagen met tankkaart, elektrische fiets of mobiliteitsbudget), bieden we je ook een gsm-abonnement, maaltijd- en ecocheques, een onkostenvergoeding, verzekeringen en bonussen (cao 90 en variabele verloning).
Work-life balance - want wij gaan voor gelukkige medewerkers! Wij bieden je daarom 32 verlofdagen, een flexibel uurrooster én de mogelijkheid tot thuiswerk.
Groei, groei, groei – Als HR Business Partner zet jij Bright Plus mee op de kaart. Je krijgt dan ook alle kansen om je te verdiepen in de rol. Maar evengoed om je kennis te verbreden.
Compleet welzijnsbeleid – Bright Plus investeert in een gezond, gelukkig, gemotiveerd, geïnformeerd en getalenteerd team. Daarnaast zetten we ons als geëngageerde collega’s in voor verschillende sociale en milieuprojecten.
Fun en ontspanning – Denk aan gezellige lunches, teambuildings, incentivetrips en andere leuke extra’s. Work hard, play hard, dat is ons motto!
Met 30 jaar ervaring op de teller zijn we de marktleider in het matchen van meertalige professionals. Ons betrouwbaar team van 90 hr-specialisten, verspreid over 16 kantoren in België, zorgt elke dag voor de echte ‘plus’. We kiezen daarbij resoluut voor een persoonlijke, open en professionele aanpak. En wie weet doen we dat binnenkort samen met jou.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.