étape 1
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Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 17/10/2024
Ben jij de drijvende kracht achter datagedreven besluitvorming voor onze klant in Halen? Dan is deze job als Data Analyst Customer Service voor jou! Solliciteer nu!
Hoe ziet jouw takenpakket eruit?
Klantencontact: Onderhouden van klantencontact en uitvoeren van dataverwerking, inclusief het verbeteren van prijzen en klantgegevens.
Training en ondersteuning: Geven van trainingen aan nieuwe customer service medewerkers en hen begeleiden in hun ontwikkeling
Interdepartementale samenwerking: Deelnemen aan overleggen met verschillende afdelingen en ondersteuning bieden bij prijsvoorstellen en commissies
Data-analyse en rapportage: Maandelijks rapporteren, KPI's analyseren en zorgen voor nauwkeurige data en prijzen in de systemen.
Archiefbeheer: Beheren en controleren van het archiefsysteem, inclusief het opvolgen en verdelen van de mailbox voor facturering.
Projectondersteuning: Voorbereiden en verzenden van mailings over prijsverhogingen en actief bijdragen aan nieuwe prijsvoorstellen, kortingen en acties.
Wat maakt van jou de perfecte Data Analyst Customer Service?
Je hebt een sterk analytisch profiel met een passie voor cijfermatig werken.
Je kan vlot werken met Microsoft Office en ERP-systemen.
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels; kennis van Frans of Duits is een pluspunt.
Je hanteert een coachende instelling en hebt het vermogen om zelfstandig en proactief te werken.
Ervaring binnen een productieomgeving is mooi meegenomen.
Wat krijg jij in de plaats?
Flexibele werktijden met de mogelijkheid om één dag per week thuis te werken.
Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen, waaronder maaltijd- en ecocheques, de mogelijkheid tot fietsleasing, groepsverzekering, hopsitalisatieverzekering en twee extra vakantiedagen.
Een gevarieerd takenpakket binnen een innovatief en internationaal bedrijf.
Een collegiale werkomgeving waar jouw ideeën en inzichten gewaardeerd worden.
Dit familiaal bedrijf in een internationale context is gelegen in een landelijke en filevrije omgeving . Dit bedrijf is actief in de bouw- en industriesector. Kwaliteit, verantwoordelijkheid en persoonlijke ontwikkeling staan hier voorop.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.