stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 06/12/2024
Ben jij op zoek naar een nieuwe job als AR Administrator? In deze rol in Schelle kan je jouw cijfermatige vaardigheden inzetten. Je komt hier terecht in een collegiale omgeving. Solliciteer meteen!
Een greep uit jouw takenpakket als AR Administrator:
Hierbij draag je actief bij aan verbeterprojecten binnen de afdeling Finance.
Naast een aantrekkelijk loon onvang je als AR Administrator ook een contract van onbepaalde duur. Dit wordt aangevuld met interessante voordelen:
In deze job zal je terechtkomen in een 37-uren week. Op vlak van uren krijg je veel flexibiliteit: je kan glijden in je uren. Daarnaast zal je, na je opleiding, 2 dagen van thuis uit kunnen werken. Je geniet van 25 dagen die je vrij kan opnemen.
Deze organisatie iseen toonaangevend transportbedrijf, gespecialiseerd in containervervoer, met meer dan 25 jaar ervaring in de sector. Als familiebedrijf hechten ze veel waarde aan een persoonlijke en open communicatie. Dit zowel binnen hun team als naar hun klanten en partners toe. Ze streven naar een prettige werksfeer waarin samenwerking, respect en betrokkenheid centraal staan.
Met hun jarenlange expertise en een team van enthousiaste medewerkers blijven ze groeien en innoveren. Als familiebedrijf bieden ze een stabiele werkomgeving, waar ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.