Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 18/11/2024

Customer Service Medewerker in Evere

  • Je begeleidt de klanten stap voor stap in het systeem bij hun declaratie. 
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de leden, partners, klanten en leveranciers.
  • Je beantwoordt vragen per telefoon en per mail (dit kan over uiteenlopende dingen gaan zoals de verpakking zelf, technisch – dat geef je dan door - , over de facturen …)
  • Je beheert de inbox van de organisatie.
  • Je zoekt oplossingen bij eventuele klachten of problemen.
  • Je doet administratieve taken.

Profiel

  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden zowel telefonisch als per mail
  • Je communiceert vlot telefonisch en kan duidelijke en gestructureerde uitleg te geven.
  • Zéér goed tweetalig NL-FR
  • Stressbestendig, soms komt er wel iemand aan de lijn die niet tevreden is, bv declaratie lukt niet… hier ook mee omkunnen
  • Je werkt héél nauwkeurig
  • Je bent een problem solver
  • Je bent klantgericht, altijd zeer professioneel aan de telefoon en in de mails

Naast een mooi salaris, krijg je ook nog volgende voordelen: 

  • Bonus: Maximaal 8% van het jaarlijkse salaris
  • Netto onkostenvergoeding: €95 netto
  • Maaltijdcheques: €8 per dag
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering: DKV
  • Smartphone: Keuze uit iPhone of Samsung
  • Telefoonabonnement
  • Laptop
  • 35 verlofdagen
  • Thuiswerk
  • Sector: Andere

Je komt terecht in een bedrijf dat verantwoordelijk is voor de inzameling, sortering en recyclage van huishoudelijk verpakkingsafval in België