Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 08/10/2024

Sales Administrator in Baarle-hertog

Ben jij een vlotte communicator die houdt van een takenpakket dat zorgvuldige administratie afwisselt met diverse interne en externe contacten? Dan is de job van Sales Administrator jou op het lijf geschreven! Je komt terecht bij een sterkgroeiende organisatie in Baarle-Hertog waar je deel uit zal maken van een vierkoppig warm team. Interesse? Solliciteer nu!

Waaruit bestaat je takenpakket zoal als Sales Administrator?

  • Je behartigt de volledige coördinatie van het orderproces, inclusief administratie en vergunningen
  • Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen zoals R&D en externe partners voor maatwerk en projecten
  • Je maakt mee de projectplanningen op en volgt deadlines en installatieprocessen nauw op
  • Je vormt een spilfiguur tussen klanten en collega's en houdt hen op de hoogte van orderstatussen en belangrijke wijzigingen
  • Je bent verantwoordelijk voor heel wat administratieve taken zoals documentbeheer en het bijhouden van kwaliteitsprocedures in het ERP-systeem

Ben jij dé geknipte Sales Administrator voor deze job?

Je beschikt over een bachelordenkniveau en staat gekend om je sterke people en communicatieskills. Klant- en servicegericht te werk te gaan? Dat is jouw ding! En dit zowel met interne als externe partijen. Plannen en organiseren gaat je vlot af; je houdt makkelijk het overzicht over je werk. Verder ben je iemand die proactief is ingesteld en graag mee ideeën oppert ter optimalisatie van bestaande werkwijzen!

Wat mag je verwachten voor je inzet als Sales Administrator in Baarle-Hertog?

  • Eerst en vooral mag je rekenen op een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering en sociaal abonnement.
  • Je werkt voltijds of 4/5e  in een 40/38 uren week waarbij je bovenop je wettelijke verlof nog eens 12 extra ADV-dagen opbouwt. Je geniet dus in totaal van 32 verlofdagen! 
  • Bovendien geniet je hier ook van ca. 2 dagen thuiswerk per week eens je ingewerkt bent
  • Verder mag je je verwachten aan een aangenaam, warm team dat jou graag meeneemt in hun expertise
  • Je krijgt regelmatig de kans jouw collega's nóg beter te leren kennen tijdens diverse bedrijfsuitjes en teambuildings!

 
 

  • Sector: Andere

Je komt terecht in een organisatie die gespecialiseerde digitale displays levert voor uiteenlopende toepassingen, waaronder informatievoorziening en reclame. Ze bieden maatwerkoplossingen die zowel binnen als buiten ingezet kunnen worden, met een sterke focus op innovatie en klantondersteuning.