Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 02/10/2024

Management Assistant in Turnhout

Heb jij zin in een uitdagende en afwisselende job waar je echt je zelfstandigheid kunt laten zien en een vertrouwensband kunt opbouwen? Ben je op zoek naar een leuke job waarin je een onmisbare steunpilaar bent? Bekijk dan snel deze vacature voor Management Assistant in Turnhout!

Wat ga je doen? Als rechterhand van de Managing Director ben je een onmisbare schakel in het team! Je ondersteunt bij verschillende taken en projecten:

  • Je werkt mee aan het up-to-date houden van de website en brochures. Je gaat ook mee naar beurzen.
  • Je gaat mee naar klanten zodat jij projecten van A tot Z mee kan uitwerken.
  • Je assisteert bij het rekruteringsproces van sollicitatie tot aanwerving.
  • Je optimaliseert kosten en verwerkt inkomende facturen voor de boekhouder.

 

Ben jij de Management Assistant die wij zoeken? Dan kan je volgende puntjes afvinken:

  • Je hebt enkele jaren relevante ervaring.
  • Je houdt van een open en eerlijke communicatie en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. 
  • Je denkt mee met de werking van het bedrijf en neemt proactief zaken vast.
  • Je hebt een perfecte beheersing van het Nederlands. Frans is een plus (geen must) voor sporadische projecten in Wallonië.

 

 

What's in it for you?

  • Je komt terecht in een echte KMO met vlakke structuur en open communicatie.
  • Je werkt voltijds of 4/5e.
  • Je krijgt de nodige opleiding zodat je je helemaal thuis voelt in het bedrijf.
  • Naast een aantrekkelijk loon ontvang je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ecocheques.
  • Je kan 32 verlofdagen vrij inplannen.
 
 
  • Sector: Logistiek

Deze KMO in Turnhout bevindt zich in een niche binnen de logistieke wereld.