Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 28/11/2024

HR Administrator in Diegem

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor HR? Wij bieden jou een afwisselende functie waarin je zowel operationele als strategische verantwoordelijkheden krijgt binnen een stabiel en toekomstgericht Belgisch bedrijf. Dit zijn jouw taken:

  •  
  • Opstellen en beheren van arbeidscontracten
  • Zorgvuldige begeleiding van onboarding- en offboardingprocessen.
  • Opvolgen en toepassen van HR-beleid en procedures.
  • Je bent verantwoordelijk voor de maandelijkse loonverwerking en je volgt afwezigheden zoals ziekte, verlof en thematische verloven op.
  • Administratie van interne en externe trainingsprogramma’s.
  • Up-to-date houden van verplichte opleidingsdossiers.
  • Eerste aanspreekpunt (SPOC) voor juridische dossiers en contact met de bedrijfsjurist.
  • Ondersteuning van de preventieadviseur bij het bijwerken van wettelijke dossiers en documenten.

 Wij zoeken een veelzijdige professional met het volgende profiel:

  • Je beschikt over een bachelor in een relevante richting.
  • Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je spreekt vloeiend in Nederlands en Frans, met een goede kennis van Engels.
  • Ervaren in het gebruik van Microsoft Office (Word, Excel).
  • Sterke ethische standaarden.
  • Organisatorisch talent en uitstekende time-management skills.
  • Probleemoplossend vermogen.
  • Uitstekende interpersoonlijke vaardigheden en discretie.

Het bedrijf staat garant voor een fijne werkomgeving en een familiale sfeer. 

Naast deze fijne werkomgeving in een hecht team biedt het bedrijf jou nog veel:

  • Een competitief salarispakket;
  • Een dagvergoeding : gemiddeld 10€/dag zonder eigen bijdrage;
  • Forfaitaire onkostenvergoeding;
  • 2 dagen/ week thuiswerk en een thuiswerkvergoeding;
  • Groepsverzekering;
  • Hospitalisatieverzekering;
  • Ecocheques;
  • GSM abonnement;
  • Aantal verlofdagen: 20 + 12 ADV.
  • Sector: Diensten

Sinds 1986 levert onze klant kwalitatief hoogstaande informaticadiensten en consultancy aan de Belgische en Luxemburgse bedrijven en de overheid.