event
Meet & Greet Kortrijk 27 december
Kortrijk
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Lloyd Vanhalst en Isolde Dheedene zijn beiden Customer Service Assistants bij Beaulieu International Group. Ze vertellen je waarom zij kozen voor een job in Customer Service, welke skills je nodig hebt en waarom het de perfecte job is voor hen.
‘We studeerden beiden een talenrichting in het hoger onderwijs. Een functie op de afdeling customer service biedt ons de mogelijkheid om die talenkennis dagelijks in te zetten in de praktijk. Ons takenpakket is heel duidelijk afgelijnd, maar toch is elke dag anders. Concreet zijn we verantwoordelijk voor het inboeken en opvolgen van orders, het samenstellen van bestellingen op basis van de wensen van de klant en bieden we ondersteuning aan het salesteam.
Ondanks die duidelijke jobinhoud is elk contact met klanten uniek. Verschillende klanten hebben verschillende vragen en er kunnen bij elk order andere problemen of uitdagingen opduiken. Het is onze verantwoordelijkheid om het contact met de klanten goed te laten verlopen en er proactief voor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt.
Het vertrouwen dat we daarbij krijgen van onze leidinggevenden is een van de leukste aspecten van de job. We hebben allebei nood aan uitdaging. De verantwoordelijkheid voor het hele proces kunnen opnemen motiveert ons om onze taken nog beter te doen. Daarnaast is ook het sociale contact een grote troef. Naast de relaties met onze klanten communiceren we ook veel met collega’s van verschillende afdelingen binnen de eigen organisatie. Dat maakt de functie ook leerrijk en creëert ruimte om te groeien.
De belangrijkste skills die we nodig hebben om onze taken tot een goed einde te brengen zijn planning en organisatie, sterke communicatievaardigheden, een goede talenkennis, een probleemoplossend denkvermogen, teamspirit en een flexibele mindset. Zo zorgen we ervoor dat elke klant mag rekenen op de best mogelijke klantenervaring!’
Wil je zelf ook aan de slag als Customer Service Assistant bij Beaulieu? Dat kan, momenteel is Beaulieu Group op zoek naar nieuwe collega's!
Met 30 jaar ervaring binnen HR en onze stapsgewijze, persoonlijke aanpak weten we meteen of Beaulieu jouw nieuwe geschikte werkgever is. Solliciteren via Bright Plus betekent ook dat je al één voet tussen de deur hebt.
Boeiend artikel?
Deel het met je vrienden
Nieuwe job
Wanneer is het tijd om van job te veranderen?
2 min. leestijd
Solliciteren
Strategisch zoeken naar een nieuwe job: zo pak je het aan
3 min. leestijd
Welke job past bij mij?
Een job in customer service: iets voor jou?
2 min. leestijd
Solliciteren
Sollicitatiegesprek op de agenda? Zo bereid je je voor!
4 min. leestijd
event
Kortrijk
event
Roeselare
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.