Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 04/10/2024

Customer Service Medewerker (12 ADV-dagen) in Mechelen

Ben jij op zoek naar een klantgerichte job in een internationale omgeving met lokaal een hecht team? Als Customer Service Medewerker in Mechelen heb je een gevarieerd takenpakket en krijg je groeikansen. Solliciteer meteen!

Als Customer Service Medewerker neem je volgend takenpakket onder de loep:

  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten bij vragen
  • Je staat in voor de opvolging van de orderflow en facturatie
  • Je werkt nauw samen met het operationeel team in zowel België als Nederland om een optimale dienstverlening te garanderen
  • Je monitort de goederenflow in het magazijn en rapporteert afwijkingen aan klanten

Op termijn krijg je de kans om meer verantwoordelijkheden op te nemen.

  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en bent vlot in het Frans en het Engels 
  • Als Customer Service Medewerker werk je vlot met Excel en PowerPoint
  • Door jouw nauwkeurigheid let je steeds op details en ben je administratief sterk
  • Je bent een teamspeler maar trekt ook prima je plan in jouw takenpakket
  • Je kan goed overweg met een dynamische en veranderende werkomgeving en beschikt over een hands-on mentaliteit

 

In de job van Customer Service Medewerker ontvang je een vast contract na een geslaagde interim-periode. Een aantrekkelijk salaris is er al meteen, samen met enkele voordelen:

  • Maaltijdcheques
  • Hospitalisatieverzekering (vanaf vaste aanwerving)
  • Gsm

Hierbij kom je terecht in een groeiende omgeving en werk je 40u per week. Hierdoor krijg je 12 ADV-dagen bovenop je wettelijk verlof. Verder zijn er ook flexibele werkuren aanwezig. Na een inwerkperiode is 1 dag thuiswerk per week mogelijk. Op termijn zijn er ook nog doorgroeimogelijkheden in je job.

  • Sector: Andere

Deze organisatie gelegen in Mechelen, is een sterk groeiend bedrijf. Zij zijn actief in High Tech installaties van toestellen, transport en roll out management. Je komt terecht in een internationaal bedrijf met een familiale touch en waar teamspirit erg belangrijk is. Kernwaarden zoals open communicatie en het menselijk aspect spelen een grote rol in deze organisatie.