Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 30/09/2024

Office Manager met goede kennis Frans en Engels in Wilrijk (antwerpen)

Ben je op zoek naar een job vol variatie? Dan is de job als office manager zeker iets voor jou! Ben jij een administratieve duizendpoot en wil je jouw organisatorische vaardigheden laten zien? Solliciteer dan meteen voor deze job!

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je organiseert congressen.
  • Je verzorgt het marketingmateriaal en sponsorverzoeken.
  • Je ondersteunt de salesafdeling binnen buitendienst.
  • Je voert verschillende administratieve taken uit en je bent verantwoordelijk voor de frontoffice.
  • Je staat in voor het economaat
  • Je bent verantwoordelijk voor de verschillende mailboxen.
  • Je hebt een eerste ervaring in een gelijkaardige job als Office Manager of Office Assistant.
  • Je kan je vloeiend uitdrukken in zowel het Nederlands als het Frans en je hebt een zakelijke kennis Engels.
  • Je hebt een goede kennis van alle office programma’s (Excel, Word, PowerPoint…).
  • Je beschikt over sterke communicatie vaardigheden en een klantgerichte houding.
  • Je bent stressbestendig en houdt ervan om zaken uit te pluizen en op te lossen.
  • Je komt terecht in een mooi kantoor vlakbij het centrum van Wilrijk.
  • Je werkt in een hecht team met een fijne en internationale sfeer.
  • Je ontvangt een mooie junior verloning met extralegale voordelen.
  • Je kan hier vrijdag van thuisuit werken na jouw interimperiode.
  • Het gaat om een interimjob met optie vast
  • Sector: Andere
  • Het bedrijf is actief in de pharmaceutische wereld.