Je browser is verouderd.

Sommige inhoud kan verloren gaan of zal niet correct weergegeven worden.

Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.

Upgrade je browser

Online sinds 05/11/2024

Office Assistant in Heverlee

Op zoek naar een job waar je zowel je administratieve vaardigheden in kwijt kan en véél contacten kan houden? Lees dan verder over deze job als Office Assistant bij een bedrijf in Heverlee. Interesse? Solliciteer dan nu!

 

Als Office Assistant sta je in voor:

  • Je onthaalt mensen; zowel fysiek, per telefoon en/of per mail;

  • Je ondersteunt jouw collega’s op administratief vlak: postverwerking, beheer van mailboxen, travelmanagement, ingave van orders, HR-administratie, …;

  • Je stuurt werkploegen aan (kuisdienst, onderhoudsploegen, …);

  • Je beheert het wagenpark.

Je beschikt over een sterke kennis van het Nederlands, Frans en Engels; ook kan je zelf je prioriteiten stellen. Een Office Assistant kan alvast volgende competenties aanstrepen:

 

  • Je hebt een eerste administratieve ervaring;

  • Microsoft Office kent geen geheimen voor je;

  • Je bent hulpvaardig en hebt een talent voor organiseren.

Als Office Assistant kan je rekenen op:

  • Een tijdelijk contract voor een 3-tal maanden (mogelijkheid tot verlengen kan / mogelijkheid tot vast contract is ook bestaande); 

  • Een voltijdse tewerkstelling van 38u per week in een vast uurrooster. Maandag t.e.m. donderdag werk je van 08u30 tot 17u. Vrijdag werk je van 08u30 tot 15u;

  • Een aantrekkelijk salaris;

  • Maaltijdcheques aan € 6,00 per dag;

  • 20 wettelijke vakantiedagen met aanvulling van een aanvullende halve dag vakantie per gewerkte maand.

  • Sector: Andere

Een hoogtechnologisch bedrijf gelegen in het industriedomein van Haasrode (Heverlee/ Leuven).