stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 23/10/2024
Ben je analytisch en planmatig ingesteld? Ben je op zoek naar een job met verantwoordelijkheid? Dan is de job als Supply Chain Coördinator in Oostnieuwkerke echt iets voor jou! Interesse? Solliciteer nu!
Jouw takenpakket bestaat uit:
Je staat in voor de productieplanning.
Je plaatst bestellingen bij leveranciers en staat in voor het evalueren van de samenwerking.
Je onderhoudt contacten met de productielocaties in Kenia en Brazilië.
Je beoordeelt en wijzigt verkooporders wanneer nodig.
Je staat in voor het opstellen van de forecast met het ERP systeem.
Als Supply Chain Coördinator in Oostnieuwkerke heb je volgende eigenschappen:
Je werkt graag met cijfers waardoor jouw rapportages steeds accuraat zijn.
Je bent een echte problemsolver.
Je kennis Engels zorgt voor een uitstekende communicatie met de productiesites. Daarnaast blink je uit in organiseren.
Je werkt met een seizoensgebonden product, waardoor je bereid bent om extra uren te doen van maart t.e.m juli.
Wat krijg je ervoor terug? In de job als Supply Chain Coördinator kan je rekenen op een aantrekkelijk loon aangevuld met extra legale voordelen. Zo krijg je bijvoorbeeld maaltijdcheques en een groepsverzekering.
Verder mag je volgende zaken verwachten:
Je start onmiddellijk met een vast contract.
Je gaat full time aan de slag in een 38u week.
Met een glijdend uurrooster kan je starten tussen 7u en 8u30. Op maandag start je altijd om 7u.
Je komt terecht in een bedrijf waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling.
Je krijgt een goed uitgewerkte, on-the-job training .
Overuren worden gerecupereerd in minder drukke periodes.
Als Supply Chain coördinator maak je deel uit van een innovatief, internationaal bedrijf actief in de tuinbouwsector.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.