étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 20/11/2024
Ben jij klaar voor een job waar precisie en een gemoedelijke sfeer belangrijk zijn? Welkom in dit internationale bedrijf in Zaventem met Japanse achtergrond. Met collega’s over de hele wereld is dit de perfecte plek om je carrière een boost te geven! Solliciteer nu op deze Order Specialist vacature!
Wat ga je doen?
Als Order Specialist zorg je ervoor dat klanten – verspreid over heel Europa – perfect bediend worden. Jij bent de schakel tussen orders, stockbeheer, klanten en de productie in Japan. Wat dat praktisch inhoudt:
Variatie is alvast verzekerd: het proces is gestructureerd, maar elke situatie en klant zijn uniek. Bonus: weinig telefoontjes, je mailbox is je beste vriend(in).
Een Order Specialist neemt zeker volgende dingen mee:
✔️ Je hebt een eerste ervaring met orderprocessen;
✔️ Een scherp oog voor detail – want fouten kunnen best grote gevolgen hebben;
✔️ Overzicht bewaren in lange bestelprocedures? Jij kan dat!
✔️ Nederlands en Engels op professioneel niveau;
✔️ Ervaring in SAP? Een dikke plus;
✔️ Ideaal: je eigen auto, of je moest 20-25 minuten wandelen niet erg vinden.
Waarom werken als Order Specialist?
🎯 Een job met impact in een rustige omgeving;
💼 Een hechte, internationale cultuur, waar samenwerken en kwaliteit voorop staan;
📄 Een vast contract na een succesvolle interimperiode.
💰 Het concrete aanbod:
Waar kom je terecht?
Kort: Een kleine, internationale organisatie met Japanse achtergrond en meer dan 20 jaar ervaring. Vanuit het kantoor in Sterrebeek wordt de verkoop van hoogwaardige meet- en controleapparatuur gecoördineerd in heel Europa. Het team werkt samen met collega’s wereldwijd en focust op precisie, kwaliteit en klantgerichtheid, allemaal vanuit een rustige, groene omgeving.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.