Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 06/11/2024

Project Consultant – Medewerker Boekhouden à Waregem

Als Project Consultant ga je met een vast contract op projectbasis aan de slag bij bedrijven in regio Waregem. Deze vacature biedt heel wat variatie want een project duurt doorgaans 3 tot 12 maanden. De job-inhoud en sector wijzigen per opdracht. Bovendien maak je deel uit van Bright Plus Outsourcing Solutions en beschik je over een zitje op de eerste rij bij het beste en snelst groeiende detacheringsteam in België.

In dit eerste project van 5 maanden ga je aan de slag als Administratief Medewerker Boekhouden bij een dynamische, familiale omgeving regio Waregem. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van facturen
  • De aankoopfacturen ga je inboeken
  • Je staat ook in voor de rapportage
  • Je ondersteunt in allerhande administratieve taken
  • Je assisteert ook bij de aangiftes

 

Na dit project zorgen we voor een naadloze overgang naar een volgende opdracht bij een ander boeiend bedrijf.

 

Als Project Consultant wil je graag bijleren of je huidige expertise verder verdiepen en ben je op zoek naar uitdaging en afwisseling.

 

Jouw achtergrond houdt onder andere in dat:

  • Je een bachelor- of masterdiploma op zak hebt of je al voldoende relevante ervaring opbouwde.
  • Je vloeiend NederlandsFrans en Engels spreekt.
  • Je vlot schakelt tussen softwareprogramma’s zoals Microsoft WordExcel en PowerPoint.

 

Wat belangrijker is, zijn jouw soft skills.

  • Projectmatig werken: je werkt je makkelijk in op nieuwe projecten en gaat betrokken en systematisch te werk.
  • Klantvriendelijk: je bent commercieel ingesteld en doet alles voor een glimlach.
  • Communicator: je communiceert op een duidelijke manier.
  • Hands-on: jij weet van aanpakken en kan goed zelfstandig werken.

 

 

Een vast contract of een freelance opdracht bij Outsourcing Solutions geeft je de kans om je carrière vorm te geven en net zo snel te groeien als wij, ongeacht jouw functielevel: junior, mid of senior.

We werken hard bij Bright Plus Outsourcing Solutions maar daarvoor krijg je naast een professionele, open en persoonlijke aanpak heel wat terug:

  • Een uitgebreid salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen zoals netto-onkostenvergoeding, maaltijdcheques, gsm-abonnement, groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Een mooie bedrijfswagen met tankkaart.
  • Een open feedbackcultuur met een on-project opvolging door de regionale Project Leader.
  • Een wisselende werkplek in uiteenlopende bedrijven. De ene keer werk je bij de klant op locatie, op andere momenten werk je vanuit een van onze kantoren. Het is nooit saai bij Bright Plus Outsourcing Solutions!
  • Opleiding en groei staan centraal: je scherpt enerzijds je eigen skills aan bij klanten en daarnaast voorzien wij een ruim aanbod aan opleidingen en webinars waaruit je kan kiezen. 

Je bent geen onbekende in ons projectteam. Dankzij talloze events (zoals summer & winter drinks, de jaarlijkse kick off, een teambuilding, Assistant Day...) en online tools ben je regelmatig in contact met jouw 400 andere collega’s.

 

  • Secteur: Autres

Werken bij Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je aansluit bij ons allround projectteam. Daarnaast hebben we ook een HR projectteam of het freelanceteam. Samen vormen zij onze pool van experten.

 

Die pool vangt tijdelijke projecten op bij bedrijven om zo een stabiele en kwalitatieve oplossing te bieden voor hun tijdelijke noden.

Als projectmedewerker werk je dus in kmo’s of multinationals in verschillende sectoren. Je job varieert binnen onze vakdomeinen: administratie, management support, sales, marketing, aankoop, logistiek en human resources.

Behoor jij binnenkort ook tot ons team van professionals? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.