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En ligne depuis 05/11/2024
Op zoek naar een job waar je zowel je administratieve vaardigheden in kwijt kan en véél contacten kan houden? Lees dan verder over deze job als Office Assistant bij een bedrijf in Heverlee. Interesse? Solliciteer dan nu!
Als Office Assistant sta je in voor:
Je onthaalt mensen; zowel fysiek, per telefoon en/of per mail;
Je ondersteunt jouw collega’s op administratief vlak: postverwerking, beheer van mailboxen, travelmanagement, ingave van orders, HR-administratie, …;
Je stuurt werkploegen aan (kuisdienst, onderhoudsploegen, …);
Je beheert het wagenpark.
Je beschikt over een sterke kennis van het Nederlands, Frans en Engels; ook kan je zelf je prioriteiten stellen. Een Office Assistant kan alvast volgende competenties aanstrepen:
Je hebt een eerste administratieve ervaring;
Microsoft Office kent geen geheimen voor je;
Je bent hulpvaardig en hebt een talent voor organiseren.
Als Office Assistant kan je rekenen op:
Een tijdelijk contract voor een 3-tal maanden (mogelijkheid tot verlengen kan / mogelijkheid tot vast contract is ook bestaande);
Een voltijdse tewerkstelling van 38u per week in een vast uurrooster. Maandag t.e.m. donderdag werk je van 08u30 tot 17u. Vrijdag werk je van 08u30 tot 15u;
Een aantrekkelijk salaris;
Maaltijdcheques aan € 6,00 per dag;
20 wettelijke vakantiedagen met aanvulling van een aanvullende halve dag vakantie per gewerkte maand.
Een hoogtechnologisch bedrijf gelegen in het industriedomein van Haasrode (Heverlee/ Leuven).
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
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