étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 15/10/2024
Ben jij een veelzijdige administratieve duizendpoot die graag verantwoordelijkheid neemt? Voor onze klant te Dendermonde zoeken wij een Administratief Bediende die zowel klantgericht als organisatorisch sterk is. Interesse? Solliciteer dan snel!
Je taken omvatten als Administratief Bediende onder andere:
Het aannemen van inkomende telefoons en het verwerken van e-mails die via diverse kanalen binnenkomen;
Het inboeken van klantenorders en het omzetten van de dagelijkse planning in werkbonnen voor de collega’s;
Ondersteuning bieden bij de dagelijkse facturatie, administratie, beheren van keuringen van de materialen
Je werkt nauw samen met een van de bestuurders en biedt hen de nodige ondersteuning;
Kan jij onderstaande punten afvinken als Administratief Bediende?
Je hebt een bachelordiploma of hebt reeds een eerste relevante werkervaring achter de rug
Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands, Frans en Engels
Je kan vlot overweg met diverse ERP systemen en MS Office
Je kan zelfstandig prioriteiten stellen, maar je pleegt ook steeds overleg
Je bent discreet, flexibel, uiterst stressbestendig en werkt graag klantgericht
Wat krijg je er voor in de plaats?
Een voltijdse job binnen een 38u week
Je werkt steeds van 08:00 tot 16:00 met 30 minuten middagpauze
Je krijgt een marktconform loon aangevuld met extra legale voordelen
Ben je bereid om telefonische permanentie te doen van thuis uit op zaterdag? Dan krijg je compensatie in de week
Onze klant bevindt zich in de dienstensector.
Wie is Bright Plus? Wij zijn een rekruteringskantoor gespecialiseerd in het matchen van meertalig talent, waarbij de nadruk ligt op een kwalitatieve samenwerking. Onze focus? Jou de juiste job op lange termijn bezorgen. Wil onze klant je aanwerven? Dan kan dit met een vast contract of met interim optie vast. Het team van Aalst telt 4 knappe koppen, die één voor één instaan voor een fijne kandidatenbeleving. Wij staan je bij in jouw huidige zoektocht. We geven jou ook tips geven over jouw loopbaan en/of sollicitatieproces. Ons motto? Head over heels for talent!
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.