étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 23/08/2024
Ben jij klantvriendelijk en heb je goede communicatieve vaardigheden? Dan is deze job als Internal Sales medewerker zeker iets voor jou! Solliciteer nu voor deze vacature bij een dynamisch en groeiend bedrijf in de regio Kortenberg!
Jouw takenpakket als Internal Sales medewerker ziet er als volgt uit:
Je beantwoordt diverse vragen van klanten per telefoon en email;
Je volgt de klantencontracten op op belangrijke momenten (begin, midden, eind);
Je analyseert het verbruik van de klant om een zo goed mogelijke service te kunnen bieden;
Je werkt mee aan de implementatie van de Customer Journey;
Je beheert de administratie (nieuwe contactpersoon, bijhouden van klantendossiers, …).
Wat wordt er van jou verwacht als Internal Sales Medewerker?
Je beschikt over een bachelor diploma;
Je hebt een eerste ervaring of tenminste een stage;
Je hebt kennis van het Microsoft Office pakket;
Je bent tweetalig Frans – Nederlands en hebt een goed Engels niveau;
Je bent gemotiveerd en je bent niet bang om je mening en ideeën te geven.
Je gaat aan de slag met een vast contract. Je werkt in een voltijdse tewerkstelling van 40 u per week;
Je komt terecht in een dynamisch en groeiend bedrijf waar je mening wordt gewaardeerd;
Je krijgt de mogelijkheid om van thuis uit te werken na de inwerkperiode. Bovenop je 20 vakantiedagen, krijg je 12 ADV-dagen (collectieve sluiting tussen Kerst en Nieuwjaar);
Ecocheques en maaltijdcheques;
Je geniet van fruit en 1 afterwork per maand.
Bedrijfsinfo:
Je komt terecht bij een bedrijf in Kortenberg dat goed bereikbaar is zowel met de wagen als openbaar vervoer. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van tools voor selectie en personeelsontwikkeling. Je vervoegt een divers en behulpzaam team.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.