étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 07/04/2025
Ga jij graag nauwkeurig en gestructureerd te werk? Hou jij ervan om een communicatieve, ondersteunende rol op te nemen voor je collega’s van het Customer Care team (B2B) ? Dan is deze voltijdse job als Sales Support zeker iets voor jou.
Als Sales Support maak jij deel uit van een gedreven team. Naast het opladen van facturen zal jij ook instaan voor het aanmaken van de orders. Het bedrijf is gelegen in de filevrije omgeving van Tessenderlo!
Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
Zie jij jezelf als de ideale Sales Support om dit gedreven team alvast tot eind 2025 (misschien zelfs vast) te ondersteunen?
Dan kan jij vast enkele van onderstaande punten in jezelf herkennen:
Je beschikt over een bachelordenkniveau en hebt idealiter een eerste werkervaring in een soortgelijke omgeving op zak. De standaard Microsoft Office toepassingen kennen weinig geheimen voor jou, af en toe werken in Excel gaat jou zeker wel af! Naast het Nederlands, kan je je schriftelijk ook goed uitdrukken in het Engels en een andere taal zoals Frans of Duits. Verder ben je communicatief sterk, ga je graag zelfstandig aan de slag en haal je voldoening uit een administratief en klantgericht takenpakket!
Wat krijg je terug voor jouw inzet als Sales Support?
Deze internationale organisatie met een grote afdeling in Tessenderlo staat gekend om z’n stabiliteit. Dankzij het internationale karakter, wordt jouw talenkennis dagelijks benut. Je kan hier rekenen op een goede begeleiding en opvolging. Bovendien krijg je voldoende eigen verantwoordelijkheden.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.