Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 14/01/2025

Deeltijds Administratief Bediende à Zwijnaarde

Beschouw jij jezelf als een gedreven administratieve duizendpoot? Solliciteer dan nu voor deze job als deeltijds administratief bediende te Zwijnaarde!

Jouw takenpakket als administratief bediende ziet er als volgt uit:

  • De personeelsadministratie is bij jou in goede handen samen met het sociaal secretariaat.
  • Je stuurt alle facturen op tijd naar het externe boekhoudkantoor.
  • Je controleert de betalingen nauwkeurig.
  • Je coördineert de briefwisseling en waakt over het e-mailverkeer.

Ben jij de geschikte deeltijds administratief bediende die we zoeken?

Je hebt bij voorkeur al een administratieve ervaring achter de rug en beschikt over een bachelor diploma. Je beschikt bovendien over een zeer goede kennis van het Engels en kunt vlot overweg met de courante MS Office toepassingen. Tot slot omschrijf je jezelf als een nauwkeurig persoon die graag verantwoordelijkheden opneemt.

Als deeltijds administratief bediende kan je rekenen op:

  • Een deeltijdse job tussen 20 à 26u per week met de mogelijkheid tot home-office.
  • Een glijdend uurrooster waarbij je kan starten tussen 8u en 9u30.
  • Op deeltijdse basis kan je rekenen op 10 verlofdagen en daar bovenop nog eens 6 ADV-dagen die je vrij kan opnemen.
  • Een aantrekkelijk loonpakket aangevuld met extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, onkostenvergoeding, …
  • Een gevarieerde rol met de nodige ondersteuning en on-the-job training.
  • Secteur: Autres

Je komt terecht in een internationale en snelgroeiende organisatie in de biotechnologische sector te Zwijnaarde. Binnen deze organisatie heerst een familiale sfeer en is open communicatie belangrijk.

Klink dit als jouw ideale job? Solliciteer nu via de onderstaande sollicitatielink.