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En ligne depuis 14/01/2025
Ben jij een georganiseerde en proactieve professional die veel voldoening haalt uit het ondersteunen van zowel management als diverse projecten? Solliciteer dan zeker voor de job van management assistant in Kortrijk!
Wat ga je doen? Als Management Assistant ben jij de spil van het bedrijf. Je ondersteunt de directie en het managementteam, maar draagt ook actief bij aan de voortgang van diverse projecten. Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
• Beheren van agenda’s en organiseren van afspraken en vergaderingen.
• Voorbereiden en uitwerken van rapportages en presentaties.
• Coördineren en bewaken van planning en deadlines.
• Verzorgen van communicatie met interne en externe stakeholders.
• Administratieve en organisatorische ondersteuning bieden.
• Signaleren van knelpunten en voorstellen van verbeteringen.
Hoe ziet de management assistant die wij zoeken eruit?
• Je neemt graag de touwtjes in handen.
• Een hogere opleiding als vertaler-tolk of letterkunde heb je behaald.
• Flexibiliteit is geen probleem. Occasioneel werken in het weekend is geen probleem voor jou.
• Buiten het Nederlands spreek je ook een uitstekende kennis Frans en Engels.
• Mensen omschrijven jou als een dynamisch en communicatief persoon.
Wat kan je verwachten als management assistant in Kortrijk?
• Correcte verloning op basis van kennis en ervaring.
• Mooie extralegale voordelen zoals; maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatie-en groepsverzekering.
• Flexibel uurrooster met de mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk.
• Dankzij onze opleidingsmogelijkheden krijg je de kans om te groeien.
• Goed bereikbaar met openbaar vervoer en wagen.
Onze klant is actief in de eventsector en is een grote speler in Kortrijk. Je komt terecht in een bedrijf met een informele cultuur en een uniek groeitraject op maat.
Interesse? Solliciteer via de sollicitatielink en vermeld referentie 1870986!
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
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