étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 20/12/2024
Wil jij een belangrijke rol spelen in het stroomlijnen van processen en het ondersteunen van een efficiënt logistiek team? Solliciteer dan nu voor deze vacature als Supply Chain Assistant en breng jouw vaardigheden in de praktijk!
Hoe ziet jouw takenpakket als Supply Chain Assistant eruit?
Je plaatst en volgt aankoopbestellingen op, inclusief verpakkingen en grondstoffen, en zorgt voor tijdige levering.
Je communiceert met subcontractors over leveringen en eventuele vertragingen signaliseer je tijdig.
Je neemt deel aan wekelijkse planningsvergaderingen en draagt bij aan het oplossen van planningsproblemen.
Je houdt ERP-systeem up to date en bent de contactpersoon voor leveranciers.
Samenwerken met de Artwork Director, PDM en Quality Manager om te zorgen voor naleving van verpakkingswetgeving en kwaliteitsnormen.
Ben jij Supply Chain Assistant die we zoeken?
Je beschikt over een bachelorsdiploma (bij voorkeur met 1 jaar ervaring) of je bent gelijkwaardig door relevante ervaring.
Je bent communicatief en beschikt over een uitstekende kennis van het Engels.
Je bent in staat om zelfstandig te werken, beslissingen te nemen en verantwoordelijkheid te dragen.
Je bent stressbestendig, met het vermogen om overzicht te bewaren en proactief te handelen in dynamische situaties.
Je hebt bij voorkeur kennis van Navision of bent leergierig om het aan te leren.
Wat mag je verwachten in ruil voor jouw inzet?
Flexibele uren met mogelijkheid tot thuiswerk
Mooi salarispakket in lijn met jouw ervaring
Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een mobiel abonnement, een laptop, een groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering en dergelijke.
Je hebt 20 vakantiedagen en 6 ADV-dagen (waarvan 4 extra dagen tussen Kerst en Nieuwjaar).
Er zijn regelmatig activiteiten om de teamspirit te versterken.
Onze klant ontwikkelt en verkoopt geneesmiddelen en gezondheidsproducten zonder voorschrift. Dit innovatieve bedrijf is internationaal actief en beleeft een enorme groei. Het is gevestigd in Gent, Merelbeke. Je komt terecht in een open werkomgeving waar medewerkers voortdurend gestimuleerd en uitgedaagd worden.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.