Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 17/12/2024

Commercieel Bediende à Ninove

Wil je graag aan de slag als Commercieel Bediende in Ninove? Je bent als commercieel bediende verantwoordelijk voor offertes en prijsaanvragen bij onze klant in een dynamische omgeving. Interesse? Solliciteer nu voor deze vacature!

Als commercieel bediende ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je beheert de administratie en onderhoudt contact met klanten. Dit begint bij het eerste gesprek in de showroom en eindigt bij de facturatie. De belangrijkste taken zijn:

  • Klanten ontvangen in de showroom: Jij begroet de klanten vriendelijk en beantwoordt hun vragen als commercieel bediende.
  • Opvolgen van prijsaanvragen: Je zorgt ervoor dat prijsaanvragen tijdig en nauwkeurig worden opgevolgd.
  • Opmaak van offertes: Je stelt offertes op door architectenplanningen en klantbehoeften.
  • Plaatsen van orders bij leveranciers: Als commercieel bediende zorg je voor de juiste bestelling en volgt de leveringen op.
  • Klantencontact: Je onderhoudt telefonisch en per mail het contact met klanten en zorgt voor een vlotte communicatie.
  • Facturatie en opvolging betalingen: Je maakt facturen op en zorgt ervoor dat betalingen tijdig worden ontvangen.

Wij zoeken als commercieel bediende iemand die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken en oog heeft voor detail. Herken jij jezelf in de onderstaande omschrijving?

  • Opleiding: Je hebt minimaal een middelbaar diploma.
  • Ervaring: Je hebt tussen de 2 en 5 jaar ervaring in administratie, het opmaken van offertes en het opvolgen van prijsaanvragen.
  • MS Office: Als commercieel bediende beschik je over een basiskennis van Outlook, Word en Excel.
  • ERP-systeem: Je hebt ervaring met het 'Teamleader'-systeem voor het opmaken van offertes en facturaties.
  • Talenkennis: Je beheerst de Nederlandse taal goed, en kennis van het Frans is een pluspunt.
  • Communicatie: Je bent in staat om je duidelijk uit te drukken naar collega’s en klanten, zowel schriftelijk als mondeling.

We bieden jou als commercieel bediende een uitdagende en veelzijdige job in een groeiend bedrijf, met de volgende voordelen:

  • Contracttype: Je start via een interim optie vast contract
  • Werktijden: Een fulltime dienstverband van 40 uur per week, met werktijden van 9:00 tot 12:00 uur en 12:30 tot 17:30 uur. Er is de mogelijkheid om tot 18:00 uur te werken.
  • Zaterdagwerk: Soms werk je op zaterdag. Je krijgt dan een vrije dag in de week of werkt van maandag tot vrijdag.
  • Verlof: Je hebt 2 weken verlof tussen kerst en nieuwjaar, 3 weken bouwverlof in de zomer en 1 week met Pasen. Daarnaast kun je 1 à 2 dagen extra kiezen als verlof.
  • Parkeergelegenheid: Er is parkeergelegenheid voorzien bij het bedrijf.
  • Salaris: Een attractieve verloning, afhankelijk van je ervaring.
  • Indiensttreding: Zo snel mogelijk, afhankelijk van beschikbaarheid.
  • Secteur: Construction

Onze klant in Ninove, is een dynamisch bedrijf dat zich richt op hoogwaardige industriële oplossingen en innovaties. Met jarenlange ervaring biedt het maatwerk en expertise aan diverse sectoren, altijd met oog voor kwaliteit en klantgerichtheid.