Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 29/11/2024

Office Manager à Vilvoorde

Als Office Manager ben jij de spil van onze organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, zowel op administratief als organisatorisch vlak. Je bent het aanspreekpunt voor medewerkers en externe contacten en ondersteunt verschillende afdelingen waar nodig. Jouw takenpakket is veelzijdig en omvat. Interesse in deze vacature? Solliciteer nu!

  • Ontvangen van bezoekers en opvolgen van binnenkomende telefoons en e-mails;
  • Beheren van de algemene mailbox;
  • ungeren als contactpersoon tussen medewerkers en de IT-helpdesk voor bestellingen van hardware (zoals schermen en laptops) en licenties;
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers over verlof, ziektebriefjes en contact met het sociaal secretariaat (Acerta);
  • Plaatsen van bestellingen en controleren van binnenkomende facturen;
  • Voorbereiden en samenstellen van dossiers.

Wij zoeken een stressbestendige kandidaat die goed kan omgaan met een divers takenpakket en snel kan schakelen tussen verschillende prioriteiten.

  • Je kunt verschillende taken tegelijk uitvoeren en prioriteiten stellen;
  • Nederlands is een must. Kennis van Frans en Engels is een pluspunt;
  • Ervaring met Adobe en InDesign is een groot voordeel;
  • Ruime administratieve ervaring is noodzakelijk;
  • Ervaring in een soortgelijke sector is een sterk pluspunt.

Wat mag je verwachten als Office Manager?

  • Forfaitaire onkostenvergoeding;
  • Terugbetaling openbaar;
  • Winstpremie;
  • Groepsverzekering;
  • 29 verlofdagen.

 

  • Secteur: Autres

Dit bedrijf is een architectenbureau dat actief is in 4 domeinen: architecture (moderne woningbouw), interior, urban (meerdere gebouwen in een ontwikkelingszone, bv kanaalkom) en competition (openbare gebouwen zoals bib, OCMW).