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En ligne depuis 29/11/2024
Heb je interesse in de farmaceutische sector en zoek je een deeltijdse job? Als Administrative Quality Assistant in Schelle kom je terecht in een dynamische en flexibele omgeving. Hierbij werk je 19,5u per week. Solliciteer meteen!
Jouw verantwoordelijkheden als Administrative Quality Assistant:
In deze job werk je nauw samen met de collega’s van het kwaliteitsdepartement. Je assisteert hen wanneer nodig bij diverse taken zoals voorbereiden van vrijgavedocumenten en opvolgen van FMD-alerts.
Als Administrative Quality Assistant ontvang je een vast contract na een geslaagde interim-periode. Hierbij ontvang je meteen een aantrekkelijk salaris met volgende voordelen:
Je komt terecht in een deeltijdse tewerkstelling van 19,5u per week. De uren zijn te verdelen over 5 halve dagen of 1 volledige dag en de rest verspreid. Woensdag minimum een halve dag werken is een must, omdat je rechtstreekse collega er dan niet is. Op voltijdse basis genieten ze naast de wettelijke vakantiedagen nog van 12 ADV-dagen + 2 sectorale dagen. Deze worden pro-rata berekend naar jouw deeltijdse tewerkstelling. Na een inwerkperiode kan je 2 halve dagen van thuis uit werken.
Deze organisatie is gelegen te Schelle en actief in de farmaceutische sector. Je komt terecht in een internationale werkomgeving, waarbij je in Schelle met 70 collega's aan de slag bent. De sfeer is behulpzaal en 'warm'; hier helpt iedereen elkaar wanneer nodig. Omwille van de sector is nauwkeurigheid en oog voor de detail hier in elke job zeer belangrijk. Ben je op zoek naar een warme werkgever in een uitdagende sector? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
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