Vous utilisez un navigateur internet dépassé.

Certain contenu pourrait être perdu ou ne pas s'afficher correctement

Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.

Mettez votre navigateur à jour

En ligne depuis 20/11/2024

Transportplanner in internationale context à Antwerpen

Als Transportplanner sta je in voor het inplannen en opvolgen van transporten van A tot Z. Interesse in deze boeiende logistieke job in een bedrijf in Antwerpen Centrum dat internationaal actief is? Kom hieronder meer te weten over het takenpakekt

  • Je taken zien er als volgt uit:
  • Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten, vriendelijkheid en service staan voorop.
  • Je wijst offertes toe aan de klanten.
  • Je neemt de facturatie voor jouw rekening, ook de controle en goedkeuring van binnenkomende rekeningen.
  • Je verzorgt de prestatie-overzichten in verband met kwaliteitsindicatoren voor de klanten.
  • Je staat in contact met je medewerkers, zowel binnen- als buitenland en je rapporteert aan het afdelingshoofd.

Kortom, een afwisselende job waarbij je organisatorisch te werk gaat en het hoofd koel houdt bij last-minute veranderingen.

  • Je hebt bij voorkeur een bachelorsdiploma op zak en ervaring in een gelijkaardige rol. Je hebt eerder gewerkt als Logistiek Medewerker, Administratief Logistiek Bediende, Transportplanner, … .
  • Je gaat vlot aan de slag met Microsoft Office, kennis van Sharepoint is mooi meegenomen.
  • Je hebt een zeer goede Nederlandse en Engelse kennis. Kan je Frans en/of Duits? Dan heb je al een streepje voor.
  • Je werkt graag in teamverband, maar je gaat ook zelfstandig aan de slag.
  • Je bent dynamisch, flexibel en bereid om 'the extra mile' te gaan.
  • Je gaat proactief en oplossingsgericht aan de slag.
  • Je komt terecht in een bedrijf dat internationaal actief is in de logistieke sector.
  • Er heerst een familiale sfeer en er wordt op regelmatige basis samen eens een koffie gedronken.
  • Het gaat om een vaste job op fulltime basis.
  • Na de inwerkperiode kan je uitgroeien tot de steunpilaar van het bedrijf.
  • Je werkt elke week 39u met glijdende werkuren. De kerntijden liggen tussen 9u30 en 15u30.
  • Je hebt recht op 26 vakantiedagen, vrij op te nemen na overleg.
  • Je brutoloon wordt aangevuld met mooie extralegale voordelen. Dit gaat over maaltijdcheques van 8 euro, hospitalisatie en groepsverzekering, een laptop, een gsm, een gsm abonnement,... .
  • Het bedrijf is gemakkelijk te bereiken met de tram. Er is ook parking voorzien.
  • Secteur: Autres
  • Je komt terecht in een bedrijf dat internationaal actief is in de logistieke sector.