étape 1
Nous analysons votre CV à la loupe
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
Nous vous conseillons de mettre votre navigateur à jour.
En ligne depuis 15/11/2024
Beschrijven de eigenschappen communicatief en dienstverlenend jou volledig? Krijg jij energie van dagelijks contact met de collega’s op de baan en het bedenken van oplossingen? Solliciteer dan nu als Sales Support Officer in dit interieursbedrijf!
Geen uitdaging is te groot want je bent hier niet alleen de spilfiguur voor de dagelijkse ondersteuning van het sales support team, je krijgt ook jouw eigen verantwoordelijkheden waardoor je een gevarieerd takenpakket hebt. Met jouw vlotte pen schrijf je commerciële instructies uit voor de interieurwinkels en weet je maar al te goed hoe je deze moet communiceren.
Elke dag mag jij
• Commerciële berichten met duidelijke richtlijnen zelf opstellen en meedelen
• Helpen met het inzetten en opvolgen van verschillende kortingsacties
• Ondersteuning bieden bij het inzetten van artikelverdelingen naar de verkooppunten
• De administratieve processen mee verzorgen en opvolgen rond kerstperiode, solden- en kassagerelateerde onderwerpen
• Transfers van de winkels opvolgen en controleren
• Internationale meetings organiseren; vluchten boeken, hotels vastleggen, taxi's regelen, reservatie van vergaderzalen,...
• Jouw Excel-kunsten bovenhalen om nieuwe en bestaande rapporten te creëren en onderhouden
• De vragen van de verschillende verkooppunten beantwoorden zowel via telefoon als per mail
Jij beantwoordt aan volgend profiel:
In ruil krijg jij
• Een aantrekkelijk loon aangevuld met extralegale voordelen
• Een job met doorgroeimogelijkheden
• Naast glijtijden, de mogelijkheid om twee dagen per week van thuis te werken
• Een kantoorruimte om U tegen te zeggen
• De beste collega's
Het bedrijf is actief in de interieursector.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
Vous avez déjà un compte sur Bright Plus. Si vous vous connectez avant de faire votre demande, toutes les données seront déjà remplies pour vous. Si vous disposez d'un compte, veuillez d'abord vous connecter. Ainsi, toutes vos données seront préremplies. Si vous ne disposez pas encore d'un compte, vous pouvez poursuivre et vous enregistrer en peu de temps au moment de postuler.