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Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
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En ligne depuis 31/10/2024
Ben jij iemand die energie krijgt van klantencontact en oplossingsgericht te denken om hen te ondersteunen? Dan is de job van Customer Service Medewerker in Zaventem misschien wel iets voor jou!
Als Customer Service Medewerker in Zaventem benut je je productkennis om met verschillende afdelingen de klanttevredenheid te bevorderen. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
Klanten informeren: Je geeft telefonisch en per e-mail informatie over producten en diensten. Goede beheersing van Nederlands, Frans en Engels is heel belangrijk.
Oplossingsgericht werken: Je ondersteunt klanten bij het vinden van oplossingen die aansluiten bij hun specifieke behoeften.
Facturatie: Aan het einde van de maand help je bij de voorbereiding van de facturatie.
Ben jij de klantgerichte persoon die wij zoeken? Solliciteer vandaag nog!
Na een inwerkperiode van 6 maanden krijg je de mogelijkheid om 1 dag per week van thuis uit te werken! Daarnaast krijg je:
Een vast contract na een succesvolle interimperiode.
De keuze om in een 38u of 40u regime te werken.
Een vast uurrooster van 8:30 tot 17:00 uur.
Een goed salaris dat is afgestemd op je ervaring.
Extralegale voordelen, waaronder een sociaal abonnement, maaltijdcheques, en bij een vast contract ontvang je ook groeps- en hospitalisatieverzekeringen
Al meer dan 60 jaar biedt dit bedrijf hoogwaardige service in heel Europa. Ze zetten zich in voor duurzaamheid en zorgen voor een aangename werksfeer voor hun medewerkers.
Votre candidature en 7 étapes
étape 1
Quelles sont vos compétences et qualités, et, plus important encore, qu'attendez-vous de votre nouvel emploi ? Nous planifions ensuite un entretien téléphonique pour faire plus ample connaissance.
étape 2
Afin de vous connaître mieux que personne, nous vous faisons passer quelques tests en ligne. Les résultats nous permettent ensuite de vous proposer des offres d'emploi qui vous correspondent.
étape 3
Nous parcourons ensemble les résultats de vos tests et discutons de vos attentes.
étape 4
Nous appelons les personnes de contact dont vous nous avez transmis les coordonnées pour référence.
étape 5
Nous vous soumettons plusieurs offres d'emploi sur mesure. L'une d'entre elles vous attire ? Nous vous mettons alors en contact avec le client et vous aidons tout au long de la procédure de sélection.
étape 6
Nous avons su trouver le job fait pour vous ? Super ! Bonne chance avec votre nouvel emploi !
étape 7
Notre collaboration ne s'arrête pas lors de la signature de votre contrat de travail. Bright Plus continue à vous inspirer, à vous former et à vous accompagner tout au long de votre carrière.
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